فلزیاب نقطه زن Deep Seeker

فلزیاب نقطه زن Deep Seeker

فلزیاب نقطه زن Deep Seeker

فلزیاب نقطه زن Deep Seeker ساخت شرکت بین المللی گلد مستر دارای پنج سیستم جستجوی مختلف در یک دستگاه که میتواند اهدافی را تا عمق 40 متری زیر زمین و برد جلویی 3000 متری تعیین کند. این دستگاه اولین دستگاه در نوع خود در جهان با پنج سیستم جستجوی یکپارچه برای شناسایی منابع طبیعی روی زمین مانند گنجینه های طلا، آثار باستانی و فلزات گرانبها است.

فلزیاب نقطه زن Deep Seeker برای کار در زمین های سخت طبیعی مختلف مانند زمین های صخره ای و بسیار معدنی طراحی شده است و با فناوری نفوذ سنگ برای شناسایی اهداف در اعماق بیشتر بهترین است.

دستگاه Deep Seeker یک ایستگاه کاری یکپارچه برای هر جستجوگر و محقق جدی و حرفه ای برای جستجوی طلا، الماس، سنگ های قیمتی، گنجینه های مدفون، آثار باستانی، گورستان ها، غارهای باستان شناسی و تمامی دفن های زیرزمینی است.

فلزیاب نقطه زن Deep Seeker

 سیستم جستجوی فلزیاب نقطه زن Deep Seeker

دستگاه فلزیاب نقطه زن Deep Seeker شامل پنج سیستم یکپارچه برای جستجوی فلزات گرانبها، گنجینه های طلای مدفون میباشد، این سیستم ها شامل موارد زیر میباشد.

  • سیستم جستجوی حسگر برد بلند

این حالت جستجو فلزیاب نقطه زن Deep Seeker دارای دقت بالا برای شناسایی هدف و تشخیص محدوده آن میباشد، دستگاه با نشان دادن سیگنال های نوری روی صفحه شروع به جستجو میکند و ارسال همچنین دریافت سیگنال را به شما نمایش میدهد. هنگامی که یک سیگنال دریافت میشود دستگاه سه عملکرد را به طور همزمان فعال میکند تا حضوذ هدف را تایید کند.

  • سیستم جستجوی یونی

این حالت جستجو در فلزیاب نقطه زن Deep Seeker قابلیت تشخیص یون ها در اطراف طلای مدفون شده در زیر زمین را دارد.

  • سیستم مغناطیسی

در این حالت سیستم تشخیص فلزات مغناطیسی مانند آهن تخصص دارد، این سیستم امکان حذف فلزات مزاحم را در زیر زمین دارد که درصد خطا را برای کاوش فرام میکند.

  • سیستم تصویربرداری سه بعدی

این سیستم برای شما این امکان را فراهم میکند که هدف را به صورت سه بعدی نمایش میدهد و اطلاعاتی از جمله عمق، انداره هدف را مشخص میکند.

  • سیستم تشخیص شکاف

این فلزیاب قدرت تشخیص حفره را دارد، اگر حفره ای وجود داشته باشه دستگاه یک سیگنال بوق ایجاد میکند که مکان را روی صفحه نمایش داده میشود.

دستگاه گنج یاب  نقطه زن بوقی

 دستگاه گنج یاب نقطه زن تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *