اسکنر تصویری GREAT King 4S

اسکنر تصویری GREAT King 4S

اسکنر تصویری GREAT King 4S

اسکنر تصویری GREAT King 4S ساخته شده از بهترین فناوری ها و قطعات روز دنیا مناسب برای تشخیص و شناسایی طلا و گنجینه های مدفون میباشد و دارای 4 حالت تشخیص قابل تنظیم برای نیاز اپراتور میباشد. این سیستم با ارسال و دریافت پالس از طریق سنسور دستگاه و تجزیه و تحلیل پالس های دریافتی، ارزش یا بی ارزش بودن دفینه را تعیین میکند. استفاده از این سیستم هنگام حفاری دفینه از طریق سیستم اسکن سه بعدی و اطمینان از ارزش دفن قبل از گودبرداری توصیه میشود.

اسکنر تصویری GREAT King 4S مجهز به سیستم پین نشانگر میباشد، که برای بسیاری از جویندگان گنج آشناست، این سیستم امکان نمایش مستقیم تغییرات فرکانس های اسکن شده توسط دستگاه را با رنگ های درجه بندی شده در هر لحظه در اختیار کاربر قرار میدهد. این رنگ ها میتوانند نشان دهنده وجود یا عدم وجود فلزات در یک خط مستقیم در جلوی سنسور دستگاه باشند.

گاهی اوقات جویندگان گنج نیاز به کاوش در مکان های غیر از زیر زمین دارند برای مثلا دیوار کوه، غار، در این دستگاه سیستمی به نام پخش زنده طراحی شده است تا این عملیات را به صورت اسکن افقی برای جویندگان گنج ارائه دهد. با استفاده از این سیستم میتوان جستجو را در هر زاویه ای که کاربر نیاز داشته باشد انجام داد.

سیستم اسکن سه بعدی زمین در اسکنر تصویری GREAT King 4S از جدیدترین فناوری برای ارسال و دریافت سیگنال در جهت دستگاه استفاده میکند و با استفاده از یک آنالایزر سه بعدی قادر به ترسیم نمودار سه بعدی از اجسام احتمالی در زیر زمین است.

اسکنر تصویری GREAT King 4S

حالت جستجو اسکنر تصویری GREAT King 4S

  • سیستم 1: سیستم نقشه برداری زمینی 3 بعدی در این حالت دستگاه چندین عکس و تصاویر سه بعدی از اهداف میگیرد.
  • سیستم 2: سیستم تمایز بین فلزات سبب میشود تا انواع فلزات طلا، فلزات گرانبها و فضاهای خالی را تشخیص دهید.
  • سیستم 3: سیستم تصویربرداری مستقیم افقی در اسکنر تصویری GREAT King 4S سبب جستجو در پشت دیوارها یا درها و صخره ها میشود.
  • سیستم 4: این سیستم با تصویربرداری مستقیم در زمین مشخص میشود و همچنین دارای جستجوی سریع و تشخیص آنچه روی زمین بوده است.

سیستم رنگ اسکنر تصویری GREAT King 4S

  • قرمز نشان دهنده طلاست.
  • رنگ زرد نشان دهنده ترکیبی از مواد معدنی است.
  • سبز نشان دهنده سنگ است.
  • خاکستری نشان دهنده بتن است.

توجه داشته باشید که دستگاه های خارجی به دلیل هزینه های واردات دارای قیمت بالایی نسبت به کارایی دستگاه هستند و برخی از این دستگاه ها مناسب کاوش در خاک ایران نیستند و در صورت خرابی یا هرگونه مشکلی این دستگاه ها در ایران شامل گارانتی نمیشوند. شرکت فلزیاب افشار دست به تولید انواع فلزیاب ها زده که با استفاده از تکنولوژی های جدید و بهترین قطعات روز دنیا در ایران مونتاژ میشوند و در رقابت با دستگاه های خارجی هستند.

معرفی بهترین دستگاه های فلزیاب تصویری شرکت افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید فلزیاب تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *