پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024

دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024

دستگاه فلزیاب تصویری یا همان اسکنر فلزیاب یک سیستم کاربردی برای کسانی است که به جستجو گنج میپردازند. دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024 قابلیت های ویژه ای را در اختیار اپراتور قرار میدهند که دارای انواع متفاوتی هستند و میتوانند عمق های متفاوتی را برای کاوش ارائه دهند. سنسور های فلزیاب تصویری با نام های متفاوت اسکنر تصویری، فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری، اسکنر مگنومتر، اسکنر جی پی آر شناحته میشوند.

سیستم کاری فلزیاب های تصویری مگنومتر است که برای تشخیص انواع اهداف با ارزش و اسکن حفره ها و فضاهای خالی، تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه مناسب است. فلزیاب های تصویری بر اساس مغناطیس زمین کار میکنند و از بهترین تکنولوژی در ساخت آتها استفاده شده که اختلافات میدان مغناطیسی محیط را بدست آورده و نتیجه اسکن را به روش های مختلفی به اپراتور ارائه میدهد.

در انواع فلزیابها دستگاه های تصویری دارای محبوبیت فراوانی هستند و از پیشرفته ترین دستگاه ها به شمار میروند که قابلیت نمایش تصویر از اسکن گرفته شده را به صورت سه بعدی را ارائه میدهند. نرم افزار مخصوص این فلزیاب ها اطلاعات مفیدی از جمله با ارزش با بی ارزش بودن فلزیاب، تشخیص انواع فلزات همچنین تجزیه و تحلیل اسکن را برای اپراتور فراهم میکند.

معرفی دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024

فلزیاب های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که هرکدام عملکرد های متفاوتی را دارند در ادامه بهترین دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024 را به شما معرفی میکنیم که همگی تست شده و از نظر مشتریان بهترین ها در رنج قیمت خود هستند.

فلزیاب تصویری ارزان ایکس دبلیو

فلزیاب تصویری ارزان G3-6500

فلزیاب تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویی توربو 20000

قیمت دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024

قیمت فلزیاب تصویری با توجه به مقدار عمق کاوش و شرکت سازنده آنها متفاوت است. برخی از دستگاه های مونتاژ شده در ایران توانایی رقابت با برند های خارجی را داشته و میتواند عملکرد چشم گیری را برای شما فراهم کنید و قیمت مناسب تری نیز نسبت به دستگاه های خارجی دارند. برای خرید بهترین دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری 2024 با ما همراه باشید تا بهترین مدل های فلزیاب تصویری را به شما معرفی کنیم.

درمیان دستگاه های طلایاب، اسکنر های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار میدهند، الیته میزان این عمق با توجه به تعداد سنسور ها، کیفیت آنها، نوع خاک ، پستی و بلندی ها متفاوت است و از 10 متر تا 20 متر را میتوانید با آنها به جستجو بپردازید.

نکات مهم برای خرید فلزیاب تصویری

برای خرید یک فلزیاب حرفه ای تصویری باید به نکاتی توجه داشته باشید در ابتدا لازم به ذکر است که دستگاه های خارجی به دلیل واردات شعبه ای در ایران ندارند و در صورت خرابی دستگاه امکان تعمیر آنها وجود ندارد و شامل گارانتی در ایران نمیشوند ولی دستگاه های مونتاژ شده در ایران در صورت هرگونه مشکل میتوانید آنها را مثل روز اول تحویل بگیرید.

در هنگام خرید فلزیاب باید نیاز خود از دستگاه و بودجه ای که برای خرید فلزیاب دارید را در نظر بگیرید و از شرکت معتبر خریداری کنید تا گیر کلاهبرداران نیوفتید و توجه داشته باشید که دستگاه را در حضور خودتان تست کنند تا از سلامت دستگاه مطمئن شوید.

نحوه کار با دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری

فلزیاب های تصویری با این که کارایی عالی را ارائه میدهند اما کار کردن با آنها نسبت به فلزیاب بوقی سخت تر است، برای اینکه بتوانید بهترین اسکن را بگیرید باید کار با فلزیاب را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و با نرم افزار ویژوالایزر به خوبی آشنا باشید تا بتوانید بهترین تجزیه و تحلیل را داشته باشید زیرا در غیر این صورت نمیتوانید نتیجه مطلوبی را از دستگاه بگیرید.

یکی از مشکلات اپراتور ها نحوه کار با دستگاه گنج یاب اسکنر تصویری است زیرا اگر بهترین دستگاه فلزیاب تصویری را خریداری کنید اما بلد نباشید با آن کار کنید تمام زحمات شما از بین میرود البته جای نگرانی نیست زیرا تمامی نکات کار با دستگاه در هنگام خرید فلزیاب تصویری به شما آموزش داده میشود و یک دفترچه فارسی راهنما به شما ارائه میشود تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

درهنگام اسکن گرفتن با فلزیاب تصویری نحوه قرار گرفتن دستگاه بسیار مهم  است و در کیفیت اسکن گرفته شده بسیار مهم میباشد دستگاه را باید به صورت ایستاده و صاف نگهدارید و فاصله آن را بازمین در یک سطح نگدارید و در صورت برخورد به سنگ یا پستی بلندی زمین دستگاه را بالاتر ببرید تا فاصله ثابتی داشته باشید. برای گرفتن اسکن آهسته و پیوسته حرکت کنید و سرعت یکسانی را در نظر داشته باشید تا دستگاه بتواند تصویر را به خوبی دریافت کند و تمام اشیاء را تشخیص دهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *