بهترین دستگاه فلزیاب 2024

بهترین دستگاه فلزیاب 2024

بهترین دستگاه فلزیاب 2024

شرکت فلزیاب افشار سعی دارد تا بهترین دستگاه های طلایاب را به شما معرفی کند که مناسب با شرایط هوا و خاک ایران باشد تا اپراتور نتیجه عالی را دریافت کند زیرا بسیاری از دستگاه های تولید شده در خارج از کشور مناسب کاوش و جستجو در رمین های ایران نیست. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین دستگاه فلزیاب 2024 را از نظر قدرت دستگاه و قیمت به شما معرفی کنیم.

دستگاه هایی که در خارج تولید و ساخته میشوند و به ایران فرستاده میشوند به دلیل انیار داری و واردات آن دارای قیمت بالایی هستند و نسبت به قیمتی که پرداخت میکنید ممکن است کارایی مورد نظر را دریافت نکنید. دستگاه های طلایاب موجود در شرکت فلزیاب افشار مونتاژ شده و از بهترین قطعات خارجی ساخته شده و مناسب برای خاک کشور ما هستند.

با پیشرفته تکنولوژی دستگاه های جدیدی هر سال به بازار ارائه میشود که کارایی و عملکرد های متفاوتی را ارائه میدهد، این دستگاه های طلایاب برای تشخیص اهداف و اشیاء با ارزش در زمین مورد استفاده قرار میگیرند. خرید بهترین دستگاه فلزیاب 2024 با توجه به نیاز شما و کارایی دستگاه، عمق کاوش، تفکیک، قیمت فلزیاب متفاوت است. دستگاه های طلایاب با انواع مختلف در رنج قیمت های متفاوت تولید میشوند.

نکاتی برای خرید بهترین دستگاه فلزیاب 2024

در ابتدا برای خرید بهترین دستگاه فلزیاب 2024 باید بودجه خود را تعیین کنید زیرا دستگاه های فلزیاب دارای قیمت های متفاوتی هستند و باید با توجه به بوجه خود بهترین دستگاه را تهیه کنید سپس نیاز خود را برای جستجو تشخیص دهید که چه دستگاهی برای کار شما مناسب است نیاز به تفکیک دارید یا میخواهید تصویر سه بعدی را مشاهده کنید و چه مقدار عمقی را برای کاوش درنظر دارید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید شرایط مکانی که میخواهید در آن به کاوش بپردازید باید دستگاهی را انتخاب کنید که برای آن شرایط مناسب باشد.

بهترین دستگاه فلزیاب 2024 بر اساس نوع و سیستم کاری متفاوت هستند اما  از اصلی ترین آنها میتوان به طلایاب تصویری، طلایاب بوقی، طلایاب شعاع زن  اشاره کرد. اگر اطلاعات کافی در مورد خرید فلزیاب ندارید مشاورین مجرب ما با مشاوره رایگان میتوانند به شما در انتخاب نوع و مدل دستگاه فلزیاب با توجه به مقداری که میخواهید هزینه کنید و نیاز شما از دستگاه برای کاوش کمک کنند.

مقایسه انواع دستگاه های فلزیاب

فلزیاب نقطه زن بوقی به چند نوع دسته بندی تقسیم میشوند

  1. فلزیاب VLF: این نوع دستگاه عمق کاوش کمی دارند و در بهترین حالت میتوانند تا 1 متر و 50 سانت به جستجو بپردازند ولی تفکیک این دستگاه ها قدرتمند است و مناسب برای سکه یابی هستند.
  2. فلزیاب پالسی: طلایاب ها با سیستم کاری پالسی عمق کاوش بالاتری دارند و میتواند تا 3 الی 4 متر به جستجو بپردازند و بالانس آنها به صورت دستی یا اتوماتیک انجام میشود و قابلیت تفکیک پذیری خوبی را ارائه میدهند هرچه دیسک این دستگاهها  ابعاد بیشتری داشته باشند عمق بالاتری را ارائه میدهد.
  3. فلزیاب دستی: این دستگاه ها به عنوان فلزیاب سطحی یا مکمل شناخته میشوند که عمق کاوش 20 الی 30 سانت را برای شما فراهم میکند و در کنار دیگر دستگاه ها برای پیدا کردن اهداف به جا مانده استفاده میشود.

فلزیاب نقطه زن تصویری: دستگاه های فلزیاب تصویری با نام های متفاوتی در بین جستجوگران گنج معروف هستند، اسکنر فلزیاب، فلزیاب سه بعدی، فلزیاب مگنومتر، فلزیاب GPR که همگی کارایی یکسانی دارند. این نوع فلزیاب ها برای کاوش و جستجو دفینه های قدیمی استفاده میشوند و عمق کاوش آنها از 10 متر به بالا است و با استفاده از یک نرم افزار مخصوص کار میکند. علاوه بر تشخیص فلزات امکان نمایش غار، اتاقک، حفره را دارد.

همان طور که از نام این دستگاه های فلزیاب معلوم است یک تصویری سه بعدی از اسکن گرفته شده در اختیار اپراتور قرار میدهد، این تصویری حدودی میباشد و مانند عکسی که با دوربین میگیری نمیباشد، نرم افزار این دستگاه دارای زیان فارسی میباشد تا به راحتی بتوانید آنالیز اسکن خود را انجام دهید.

ردیاب طلا شعاع زناین نوع دستگاه های فلزیاب که به عنوان فلزیاب دوربرد نیز شناخته میشوند برای محیط هایی که بسیار وسیع هستند مناسب است تا با کمک آن بتوانید این محدوده را کاهش دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 معرفی بهترین دستگاه فلزیاب 2024

به منظور معرفی بهترین دستگاه فلزیاب 2024 موجود در بازار ایران توجه داشته باشید که دستگاه های فلزیاب هر سال در حال پیشرفت هستند و طلایاب های جدید با تکنولوژی ها و ویژگی های بهبود یافته ارائه میشود، دستگاه های معرفی شده در این مقاله از دستگاه‌ های گنج‌ یاب پرطرفدار در بین کاوشگران است و همگی در شرکت افشار تست شده و نتیجه عالی را در اختیار جستجوگران گنج قرار داده است.

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری

بهترین اسکنر تصویری فلزیاب

بهترین دستگاه فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب پالسی

بهترین دستگاه فلزیاب VLF

فلزیاب نوکتا Score SMF

بهترین دستگاه فلزیاب دستی

بهترین فلزیاب دستی

بهترین دستگاه فلزیاب شعاع زن 

بهترین ردیاب شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *