فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

,

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

فلزیاب LX7000 یک فلزیاب دوکاره میباشد که میتواند پاسخگو بسیاری از نیاز های یک اپراتور برای کاوش و جستجو گنجینه ها باشد. با خرید فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 شما میتوانید از قابلیت های نقطه زنی بوقی و تصویری این دستگاه قدرتمند استفاده کنید. در واقع این دستگاه میتواند در هزینه های اپراتور صرفه جویی کند و فابلیت های فلزیاب تصویری و فلزیاب بوقی را در یک دستگاه برای شما فراهم کند.

یکی از ویژگی های قدرتمند فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 چند سیستمی بودن این دستگاه طلایاب میباشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه  ای که دارد عملکرد بالایی را برای پیدا کردن اهداف با ارزش که در زیر زمین پنهان شده فراهم میکند و با استفاده از فناوری القای پالس و سیستم مگنومتر کار میکند.

از ویژگی های منحصر به فرد این طلایاب میتوان به سیستم کاری پالسی و اسکنر اشاره کرد که در سیستم پالسی دستگاه قادر است تا 3.5 متر به جستجو بپردازد و به دلیل بالانس اتوماتیک در فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 امکان خطا کاهش میابد، همچنین قابلیت تفکیک در این دستگاه طلایاب به صورت عددی میباشد که به اپراتور در تشخیص نوع فلز کمک بسیاری میکند. با سیستم اسکنر این فلزیاب نیز اگر به عمق بیشتری نیاز داشته باشید میتوانید تا عمق 8 متر جستجو کنید.

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 مناسب برای جستجو در انواع زمین میباشد، در ساخت این دستگاه فلزیاب از قطعات اورجینال استفاده شده و توانسته این دستگاه را به یکی از بهترین سیستم های گنج یابی تبدیل کند. در ادامه این مقاله قابلیت های فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم.

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

سیستم های کارکرد فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

  • سیستم نقطه زن بوقی
  1. فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 مانند هر دستگاه بوقی دیگر از دیسک برای عمل جستجو استفاده میکند که دارای 3 دیسک جستجو میباشد و در ابعاد متفاوتی وجود دارد و میتواند در عمق ها و کارایی های متفاوت استفاده شود.
  2. عملیات تفکیک در این فلزیاب به صورت عددی میباشد که در هنگام کاوش میتواند کمک زیادی به اپراتور در تشخیص نوع فلز کند، هنگام کاوش با دستگاه ئقتی که لوپ دستگاه به فلز برسد با صدای بوق اپراتور را مطلع میکند و بر روی صفحه نمایش با اعداد نوع فلز را مشخص میکند.
  3. با استفاده از کابل یک در یک موجود در فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 متوانید تا 3.5 متر به کاوش بپردازید.
  4. بالانس در این فلزیاب کاملا اتوماتیک میباشد و فقط با فشار دادن یک دکمه دستگاه با زمین بالانس میشود.
  5. تنظیم حساسیت در این فلزیاب قابل تنظیم میباشد و اپراتور میتواند با توجه به نوع زمین حساسیت دستگاه را تنظیم کند و یک کاوش حرفه ای را تجربه کند.

حال که با سیستم نقطه زن فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 آشنا شدید در هنگام جستجو امکان دارد نیاز به دسترسی بیستر برای عمق کاوش داشته باشید در این این حالت سیستم اسکنر طلایاب پالس پاور میتواند کمک مفیدی برای شما باشد. این دستگاه با سیستم اسکنر میتواند علاوه بر تشخیص فلز یک تصویری سه بعدی نیز برای شما به نمایش بگذارد. یکی از مهمترین ویژگی های این اسکنر تشخیص عمق، حجم و اندازه هدف میباشد، که این ویژگی شما را قادر میسازد تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

 برای کار با سنسور در این فلزیاب شما احتیاج به یک لپ تاپ دارید تا به کمک نرم افزار تخصصی دستگاه یک تصویر سه بعدی از اسکن گرفته شده را مشاهده کنید و  اطلاعات مفیدی از عمق و توع فلز را نمایش میدهد. همچنین با استفاده از اسکنر موجود در این فلزیاب قادر خواهید بود تا انواع فلزات، تونل ها، اتاقک ها تشخیص بدهید. همچنین میتوانید فلزات با رزش را از بی ارزش تفکیک کنید.

مشخصات فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

  • سیستم کاری پالسی و اسکنر
  • عمق کاوش تا 8 متر
  • تفکیک فلزات به صورت عددی
  • بالانس اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم حساسیت، نور صفحه، صدای دستگاه
  • 3 لوپ در اندازه 25، 60و کابل 1در1
  • قابلیت کار تا 6 ساعت به صورت مداوم
  • گارانتی یکساله شرکتی
  • آموزش رایگان و خدمات پس از فروش

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *