فلزیاب دستی GP pointer

فلزیاب دستی GP pointer

فلزیاب دستی GP pointer

فلزیاب دستی GP pointer دارای وزن سبک میباشد همچنین دارای ابعاد کوچکی است که امکان جابجایی این دستگاه را برای کاوشگران بسیار راحت میکند و به دلیل راحت بودن کار با این فلزیاب در میان کاوشگران مورد استفاده قرار میگیرد با استفاده از این دستگاه فلزیاب میتوانید ریزترین اشیاء جا مانده در حفاری را تشخیص دهید.

این نوع فلزیاب ها به عنوان فلزیاب بوقی، دستی، راکتی، بازرسی بدنی شناخته میشوند و عمق کاوش کمی دارند همچنین به عنوان ارزانترین فلزیاب ها نیز شناخته میشوند فلزیاب دستی GP pointer مناسب برای کاوش در انواع زمین ها میباشد همچنین به دلیل ضد آب بودن در مناطق ساحلی نیز امکان استفاده از آن میباشد.

مدار ریزپزدازنده استفاده شده دز این طلایاب سبب شده که حساسیت این دستگاه بسیار بالا باشد و نیاز نیست تنظیمات خاصی برای این نوع طلایاب ها انجام دهید تنظیمات این طلایاب به صورت اتوماتیک است. فلزیاب دستی GP pointer دارای تفکیک نیست و با رسیدن به هر شیء فلزی کاوشگر را مطلع میکند.

فناوری اسکن 360 درجه میتواند به مکان یابی دقیق فلز کمک کند. طراحی میله به شما این امکان را میدهد که فلزیاب دستی را برای تشخیص در محل حفاری قرار دهید. یکی از ویژگی های این طلایاب باتری های قابل تعویض میباشد که در صورت کار نکردن با طلایاب میتوان آن را جدا کرد. اگر دستگاه صدای بوق را متوقف نمیکند، ممکن است دلیل آن کم بودن باتری باشد. هنگامی که عملکرد یادآوری باتری کم روشن است، همیشه هشدار میدهد در این زمان لطفا با یک باتری جدید جایگزین کنید و دوباره تست کنید.

حالت های صوتی و لرزشی فلزیاب دستی GP pointer برای نشان دادن اشیاء فلزی است مقدار شدت صدا و لرزش در این طلایاب با نزدیک‌تر شدن نشانگر به سمت اشیاء فلزی بیشتر میشود. سکه، نقره، جواهرات و طلا را بر روی چمن یا شن میتوانید پیدا کنید. این فلزیاب دستی دارای 3 تشخیص سه سطح حساسیت میباشد.

فلزیاب دستی GP pointer

مشخصات فلزیاب دستی GP pointer

  • 360 درجه حساسیت بالا
  • دارای یک چراغ قوه برای کار در نور کم و شب میباشد
  • بلندگوی داخلی برای هشدارهای صوتی قابل شنیدن
  • قابلیت ضد آب ولی توجه داشته باشید باتری، چراغ، قطعات سوئیچ را نمیتوان در آب خیس کرد
  • دمای کار 37 تا 70 / – 35 تا 158
  • دارای استاندارد IP66 در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است
  • طول: 9 اینچ
  • تک باتری 9 ولت
  • ضخامت: 1.5 اینچ

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *