فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro

فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro

Infinity Max Pro یک فلزیاب آلمانی از کمپانی Mega Detection میباشد، فناوری های استفاده شده در این طلایاب آن را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل کرده است، فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro با تکنولوژی تشخیص چندگانه قابلیت اکتشاف باستان شناسی، کشف طلای طبیعی و کشف گنج را برای جستجو گران فراهم میکند تا بهترین نتایج را دریافت کنند. این طلایاب از 12 زبان پشتیبانی میکند، همچنین دارای 12 سیستم جستجو میباشد که با توجه به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید.

فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro با استفاده از سیستم LRL دارای قابلیت اسکن دوربرد برای تشخیص اهداف در فاصله دور و در عمق بالا میباشد و با تکنولوژی تصویربرداری سه بعدی زمین به کمک نرم افزار تخصصی بر روی صفحه نمایش اطلاعات مفیدی را ارائه میدهد، همچنین دارای فناوری القای پالس بهبود یافته و فناوری منحصر به فرد تشخیص میدان یونی است.

فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro

ویژگی های فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro

  • اسکنر چند زمینی (M.G.S.60) برای انجام یک اسکن سه بعدی از زمین در جستجوی اهداف فلزی و گنج های بالقوه استفاده میشود.
  • IMTU (واحد چند گیرنده هوشمند)  امواج الکترومغناطیسی رابا فرکانس بالا در جهتی که کاربر در آن به جستجو میپردازد ارسال میکند. این سیگنال ها با میدان های الکترومغناطیسی ساطع شده از اهداف فلزی زیرزمینی تلاقی میکنند و به سیگنال های منعکس شده تبدیل میشوند.

  • VST (فرستنده سیگنال بالا عمودی) سیگنال های حاصل از میدان های مغناطیسی را از اهداف فلزی مدفون مختلف (مثلاً گرانبها مانند طلا و آهن مانند آهن) دریافت میکند. مشخصه کاوشگر وجود یک مخروط چهار ضلعی در انتهای آن است که دارای ردیفی از دکمه های نور (LED) است. در دو طرف آن که با توجه به سیگنال های دریافتی و ماهیت هدف به رنگ های مختلف روشن میشود. سیگنال های گرفته شده از طریق سنسور به سیگنال های دیجیتالی تبدیل میشوند، که پردازش شده و بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده میشوند یا صفحه تبلت به شکل نمودار رنگی که ماهیت و نوع فلز هدف بالقوه را منعکس میکند.

  • کویل های جستجو (PS50، PS36، PS28): فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro شامل 3 کویل جستجو با اندازه های مختلف است که با فناوری القای پالس بهبود یافته با سیستم جستجو کار میکند. که با هر سیم پیچ مطابقت دارد. کویل ها عملکرد فوق العاده ای را در کاربردهای مختلف تشخیص در جستجوی اهداف با اندازه های مختلف ارائه میدهند.

سیستم تشخیص فلزیاب آلمانی Infinity Max Pro

  • Ground Scan System (سیستم اسکن زمین )
  • Manual Long Range System (سیستم برد بلند دستی)
  • Automatic Long-Range System / AUTO LRL (سیستم خودکار برد بلند)
  • Control Long Range System (کنترل سیستم برد بلند)
  • Ionic system (سیستم یونی)
  • Bionic System (سیستم بیونیک )
  • Live Stream System (سیستم پخش زنده)
  • Pinpointer System (سیستم نقطه نقطه)
  • Pulse Induction System (سیستم القای پالس)
  • Smart Detect System  (سیستم تشخیص هوشمند)
  • Geophysical System (سیستم ژئوفیزیک)
  • Tunnel Scan System (سیستم اسکن تونل)

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *