فلزیاب شعاع زن Vigor

فلزیاب شعاع زن Vigor

فلزیاب شعاع زن Vigor

فلزیاب شعاع زن Vigor یک فلزیاب با کارایی ساده و اندازه کوچک است که دارای سرعت بالا برای کشف گنجینه ها میباشد. فلزیاب ویگور یک فلزیاب حرفه ای برای کشف طلا، گنج و حفره ها میباشد، دستگاه ویگور دارای ویژگی های مدرنی است که اپراتور را قادر میسازد اهداف زیرزمینی را به طور دقیق و موثر پیدا کند.

فلزیاب شعاع زن Vigor مناسب برای تشخیص و مکان یابی اهداف از راه دور است. همچنین این فلزیاب دارای یک قطب نمای دیجیتال میباشد که روی صفحه دستگاه قرار دارد که این امکان را برای شما فراهم میکند تا جهت هدف را مشاهده کنید.

فلزیاب شعاع زن Vigor

ویژگی فلزیاب شعاع زن Vigor

  • فلزیاب شعاع زن Vigor یک دستگاه تخصصی برای جستجو و کشف طلا، گنج، فلز، غار، حفره ها و سنگ های قیمتی میباشد، دقت بی نظیر در تعیین و شناسایی اهداف و تایید وجود هدف بدون هیچ خطایی.
    • سرعت عالی برای ارائه نتایج به کاربر با داده های یکپارچه و جامع در مورد هدف و مرکز نقطه.
    • سیستم های فیلتر سیگنال داخلی، برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی ناشی از فرکانس های محدوده بالا مانند امواج رادیویی در هوا یا موارد دیگر وجود دارد.
    • سیستم تنظیم خودکار (ATS)
    • صفحه نمایش رنگی TFT 3.2 اینچی HD، دید واضحی را در شب و روز به کاربر میدهد.
    • چند زبانه
    • سطح روشنایی صفحه نمایش فلزیاب شعاع زن Vigor را کنترل کنید، که نور کافی را برای روز یا شب به شما میدهد و همچنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی، سطح روشنایی را کاهش میدهد.
    • پنج سطح صدا کنترل کافی بر خروجی صدا را به شما میدهد و صداهای نتایج جستجو را سیگنال میدهد، همچنین حالت ویبراتور، یا حالت بی صدا و کفایت با نتایج بصری.
    • ویژگی هوشمند باتری و شارژ، که به کاربر امکان ردیابی دقیق سطح باتری را میدهد و در مورد سطح باتری هشدار میدهد.
    • کیفیت بالا و عملکرد دقیق، ساخت این محصول توسط بهترین الاستومرها، قطعات الکترونیکی و مدارهای با استانداردهای بین المللی.
    • طراحی ارگونومیک و شکل کارآمد به کاربر این قدرت را میدهد که با وزن سبک و سهولت در جستجو و پیمایش استفاده کند که در نتایج سریع و بدون عارضه نقش زیادی دارد.
    • آسان برای کار و برای استفاده هر کسی میتواند از آن استفاده کند.
    • پشتیبانی از این دستگاه با کنترل پنل ساده، با رابط دکمه ها کار میکند، کاربر را قادر میسازد تا دستگاه را به راحتی کنترل و جستجو کند.

 دستگاه گنج یاب شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *