دستگاه فلزیاب br 20 pro

دستگاه فلزیاب br 20 pro

دستگاه فلزیاب br 20 pro

 دستگاه فلزیاب br 20 pro  ساخت امریکا توانایی تشخیص فلزات در فاصله دور را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته Long range Locator دارد، پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب فلز مورد نظر خود برای جستجو دستگاه شروع به شناسایی هدف انتخاب شده میکند این دستگاه از طریق فناوری تشخیص خودکار BUM میتواند در مدت زمان کوتاهی شما را به سمت آن هدایت کند. اگر شما از کسانی هستید که به دنبال طلا و گنجینه های مدفون در زیر زمین با استفاده از یک دستگاه مدرن با ابعاد کوچک و کاربری آسان هستید، پس این دستگاه با سرعت تشخیص بالا به درخواست شما پاسخ میدهد.

دستگاه فلزیاب br 20 pro قدرت تشخیص طلا، سنگ معدن، گنجینه و حفره های زیرزمینی را دارد، همچنین با استفاده از سیستم BRF که مناسب فیلتر سیگنال ها میباشد و میتوانید از تداخل ها جلوگیری کنید و تمرکز خود را روی اهداف واقعی قرار دهید. این دستگاه از 6 زبان بین المللی انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، عربی، ترکی پشتیبانی میکند. صفحه نمایش رنگی مدرن و با کیفیت بالا است که برای تمام ساعات کار در روز و شب مناسب است، همچنین میتوان ساعت و زمان را بر اساس منطقه تنظیم کنید و  درصد باتری و سیگنال شارژ  را نیز مشاهده کنید.

 دستگاه فلزیاب br 20 pro توسط فناوری‌ها و نرم‌افزارهای جدید اختراع و توسعه‌ یافته که منحصر به سیستم‌های BR، طراحی شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این طلایاب فدرتمند میپردازیم تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دستگاه فلزیاب br 20 pro

ویژگی های دستگاه فلزیاب br 20 pro

  • برند: BR
  • عمق کاوش 10 متر
  • سرعت بالا در مکان یابی اهداف اطراف و تایید آنها با دقت بالا
  • قابلیت شارژ سریع دستگاه و 20 ساعت کار مداوم
  • یک پنل کنترل هوشمند و آسان که شامل کلیدها و دکمه دستگاه میشود.
  • دستگاه از حالت لرزش، کنترل روشنایی صفحه نمایش دستگاه، کنترل سطح صداهای دستگاه پشتیبانی میکند.
  •  فناوری تشخیص خودکار
  • فناوری هدایت لیزری
  • طراحی مکانیکی کاملا جدید و شیک و اندازه جمع و جور.
  •  تمایز همه جانبه بین فلزات شناسایی شده
  • یک کیسه پلاستیکی سخت که ضد گرد و غبار است و توسط اسفنج تقویت شده برای نگه داشتن دستگاه استفاده میشود.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *