فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

OKM یک کمپانی محبوب و معروف میباشد که به دلیل استفاده از بهترین تکنولوژی ها و عملکرد بالا و قدرت پردازش سریع توانسته محبوبیت بالایی را در میان جستجو گران گنج پیدا کند فناوری به کار گرفته شده توسط OKM نه تنها کارآمد بلکه قابل اعتماد است، آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی که علاقه مند به گنج یابی هستند تبدیل میکند. در این مقاله به معرفی فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger یک محصول قدرتمند از این کمپانی میپردازیم.

فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger یک فلزیاب منحصر به فرد با چند فناوری پیشرفته در زمینه کشف فلزات پنهان شده میباشد این فلزیاب ساخت کمپانی OKM آلمان میباشد، این فلزیاب به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته دارای سرعت عملکرد بالا همچنین کارایی راحتی میباشد و قابلیت تشخیص جواهرات، آثار با ارزش، گنجینه های باستانی، حفره ها، تونل ها و مقبره ها در زمین های سخت را دارد.

از مشخصاتی که فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger را در میان کاوشگران محبوب کرده است میتوان به داشتن قطب نما دیجیتال، نشانه هدف بصری و  پشتیبانی از 14 زبان مختلف اشاره کرد علاوه بر این مشخصات  جستجو گران میتوانند فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger را با یک برنامه گوشی هوشمند کنترل و اسکن گرفته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد که سبب آسانتر شدن کار اپراتور میشود. از دیگر خصوصیات این فلزیاب قدرتمند میتوان به 6 حالت جستجو اشاره کرد که اپراتور با توجه به نیاز خود برای کاوش میتواند آنها را تنظیم کند تا بهترین نتیجه را دریافت کند در ادامه مقاله به بررسی آنها میپردازیم.

فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

ویژگی های دستگاه فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

  • کاربردها و موارد استفاده

  1. پیدا کردن اشیاء که به تازگی دفن شده اند مثل حلقه، گردنیند و دستبند های طلا
  2. پیدا کردن اشیاء مدفون شده در عمق بالا
  3. پیدا کردن تونل، قبر، غار
  • نسخه های دلتا رنجر

فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger در دو نسخه مختلف با عملکرد متفاوت میباشد در ادامه به بررسی دو نسخه این طلایاب تصویری میپردازیم

1.چراغ دلتا رنجر Delta Ranger Light

نسخه Delta Ranger Light  فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger مناسب برای کشف اشیاء در مناطق ناشناخته میباشد که کاوشگران  اطلاعاتی درباره محدوده دقیق گنج ندارند و نمیدانند از کجا کاوش را آغاز کنند. این نسخه دارای پروب دوربرد (L) میبشد و دارای 2 حالت عملیاتی جریان یونی، جریان بیونیک است.

2.دلتا رنجر حرفه ای Delta Ranger Professional

در نسخه حرفه ای، فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger به یک فلزیاب چندگانه حرفه ای تبدیل میشود و قابلیت  تشخیص فلزات دوربرد و همچنین اسکن سه بعدی زمین و تجزیه و تحلیل زیرسطحی را با سیستم های حرارتی ارائه میدهد. پروب ها در این نسخه دوربرد (L)، کاوشگر حرارتی (T)، پروب اسکن زمین (G) همچنین دارای حالت های عملیاتی جریان یونی، جریان بیونیک، مغناطیس سنج، اسکن زمینی سه بعدی، اسکن حرارتی، ترمو استریم میباشد.

حالت های عملیاتی فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger

  • حالت های دوربرد (نسخه سبک و حرفه ای)

در این حالت فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger قادر به تشخیص اشیاء پنهان شده در زمین میباشد و برای تعیین محل دقیق اجسام طلایی از Cross Bearing (Triangulation) استفاده میکند. در حالت های دوربرد دستگاه بازخورد سه گانه ای را ارائه میدهد:

  • بازخورد صوتی از طریق بلندگو.
  •  بازخورد بصری در مورد برنامه تلفن هوشمند (تقاطع پر زرق و برق).
  •  لرزش در صورت فعال بودن
  • حالت جریان یونی (Ions-Chamber-System)

حالت عملکرد جریان یونی فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger از تشعشعات یونی استفاده میکند، و برای پیدا کردن اشیاء مدفون از طلا یا فلز برای یافتن دقیق آنها استفاده میکند بنابراین جهتی که دستگاه در حین اندازه گیری به آن اشاره میکند برای دستیابی به نتایج صحیح و دقیق بسیار مهم است. این دستگاه به دلیل داشتن قطب نمای دیجیتالی طول فرآیند اندازه گیری را نمایش میدهد. این روش مناسب برای تشخیص طلا های قدیمی میباشد که طی چندین سال در زیر خاک بودن از خود یون هایی را آزاد کرده است و تشخیص آن با استفاده از حالت عملیاتی Ionic Stream آسانتر خواهد بود.

  • حالت جریان بیونیک (Bionic Stream)

هنگام تشخیص طلا، حالت Bionic Stream از انرژی زیستی طبیعی دستگاه استفاده میکند و امکان تجزیه و تحلیل کوچکترین تغییرات را برای شما فراهم میکند. این حالت بر عکس حالت قبل تقریباً تمام اشیای طلا، صرف نظر از مدت زمانی که دفن شده اند را پیدا میکند.

  • اسکن زمینی سه بعدی (3D Ground Scan)

یکی از بهترین حالت های فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger برای اپراتور ها 3D Ground Scan میباشد که برای پیدا کردن مکان اشیاء مناسب است .اسکن زمینی سه بعدی به شما اجازه میدهد تا تصویر اسکن را با جزئیات بررسی و تجزیه و تحلیل کنید. با انجام این کار، میتوانند موقعیت دقیق اهداف، اندازه آنها و عمقی که در آن دفن شده اند را تعیین کنید و یک تصمیم حرفه ای برای حفاری بگیرید.

  • مغناطیس سنج (Magnetometer)

این حالت در فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger  فقط برای نسخه حرفه ای میباشد و اگر با این نسخه میخواهید کاوش کنید استقاده از این حالت برای شما بسیار کارآمد است  تا قبل از انجام اسکن زمینی سه بعدی تا اطمینان حاصل شود که میدان اسکن به اندازه کافی آماده شده است و عاری از هرگونه مواد آهنی که در نزدیکی سطح قرار دارند. مزیت این آماده سازی این است که امکان تشخیص اشیایی که در عمق بیشتری دفن شده را فراهم میکند.

  • ترمو اسکن [Thermo Scan]

 این حالت نیز برای نسخه حرفه ای میباشد ویژگی Thermo Scan امکان تشخیص تفاوت دما در سطوح بزرگتر را فراهم میکند. با استفاده از یک طرح اندازه گیری خاص مشابه حالت 3D Ground Scan عمل میکند و برای اندازه گیری تفاوت دما عالی است علاوه بر این، کاربر میتواند از آشکارساز به صورت عمودی، مشابه حالت اسکن زمینی سه بعدی، استفاده کند. برای شناسایی حفره ها، اتاق ها و تونل های زیرزمینی مناسب است.

Thermo Stream [فقط نسخه حرفه ای]

با استفاده از حالت عملیاتی Thermo Stream، فلزیاب تصویری دلتا رنجر OKM Delta Ranger آنچه که طرح رنگ کاذب نامیده میشود برای ساده سازی استفاده میشود. تجسم تفاوت دما هنگام استفاده از تصویر دوربین زنده از اندروید همراه تلفن هوشمند به عنوان پس زمینه در برنامه OKM با کالیبراسیون مناسب خطوط متقاطع قبل از اندازه گیری، امکان تعیین آن وجود دارد. کاربر میتواند دمای سطح شی مورد نظر را به روش های مختلفی از جمله نشان دهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *