فلزیاب نقطه زن miyay

فلزیاب نقطه زن miyay

فلزیاب نقطه زن miyay

بسیاری از افراد علاقه زیادی به یافتن گنج و فلزات پنهان شده در زمین دارند. فلزیاب نقطه زن miyay دارای کویل ضد آب 10 اینچی و کارایی بسیار آسان میتواند یک دستگاه فلزیاب کارآمد برای شما باشد دقت کنید که جعبه کنترل دستگاه ضد آب نمیباشد و دستگاه را داخل آب نمیتوانید ببرید ولی میتوانید با کویل جستجو فلزیاب در مناطق ساحلی، رودخانه‌ها و نهرها به کاوش بپردازید.

 دسته فلزیاب نقطه زن miyay به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تنظیم از 43.3 اینچ تا 60.2 اینچ را دارد و شما مناسب با قد خود میتوانید آن را تنظیم کرده تا به راحتی بتوانید بدون خستگی با این طلایاب کار کنید.این طلایاب دارای 5 حالت متفاوت میباشد  که این امکان را برای شما فراهم کرده تا به دنبال فلز مورد نظر خود بگردید و اهداف را دقیقاً مشخص کنید تا به راحتی روی آنها متمرکز شده و مکان قرارگیری آنها را تشخیص دهد.

همچنین با نشانگر عمق میتوانید عمق حفاری را پیدا کنید و کار با این فلزیاب بسیار ساده میباشد که حتی افراد مبتدی نیز توانایی کار با این فلزیاب را دارند. صفحه نمایش ال سی دی فلزیاب نقطه زن miyay دارای دکمه های کنترل میباشد که در کنار صفحه نمایش قرار گرفته و تنظیمات را  برای شما راحت میکند و اطلاعاتی از جمله شدت هدف، تشخیص، حساسیت، حالت کار و نشانگر باتری را نمایش میدهد.

در کنار این طلایاب میتوانید ار یک هدفون برای به حداقل رساندن صدای بازخورد ناشی از مواد معدنی استفاده کنید و میتوانید حساسیت را در 8 سطح تنظیم کرد و در انواع مخلف زمین ها به جستجو بپردازید.

فلزیاب نقطه زن miyay

مشخصات فلزیاب نقطه زن miyay

  • برند miyay
  • ساقه قابل تنظیم 43.3 اینچ تا 60.2 اینچ
  • بسیار سبک وزن و مونتاژ سریع
  • دارای کوله پشتی و دو باتری
  • سیستم کاری VLF
  • کویل جستجو 10 اینچی ضد آب
  • راه اندازی آسان
  • صفحه نمایش ال سی دی
  • قابلیت تنظیم حساسیت

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *