فلزیاب دستی

فلزیاب کوچک و قوی 2024

فلزیاب کوچک و قوی

 یک دستگاه فلزیاب کوچک و قوی میتواند برای کاوش و جستجو مناسب باشد، این نوع دستگاه های فلزیاب مانند دیگر دستگاه ها برای پیداکردن اشیاء فلزی در زیر زمین و حتی موارد امنیتی استفاده میشوند و با نام های فلزیاب دستی، فلزیاب قلمی، فلزیاب راکتی شناخته میشوند. این نوع دستگاه ها به عنوان یک فلزیاب مکمل در کنار فلزیاب نقطه زن مورد استفاده قرار میگیرد تا اشیاء با ارزشی جا نماند.

این فلزیاب ها توسط کمپانی های متفاوتی تولید و وارد بازار ایران شده،  فلزیاب کوچک و قوی دستگاه های سطحی هستند و عمق کاوش  20 الی 30 سانت را ارائه میدهند در برخی از مدل های پین پوینتر ها قابلیت کاوش تا 50 سانت هم وجود دارد، در این مقاله به معرفی برخی از این فلزیاب های قلمی میپردازیم.

اگر تازه به گنج یابی علاقه پیدا کرده باشید امکان دارای برای شما سوالاتی مانند فلزیاب دستی برای چه مواردی استفاده میشود؟ و یا چه چیزی در فلزیاب تشخیص داده میشود؟ برای شما پیش بیاد در جواب به این سوالات باید بگوییم فلزیاب کوچک و قوی دستی به راحتی میتوانند آهن و سایر فلزات را تشخیص دهند و در همه جای دنیا برای بازرسی بدنی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

این نوع دستگاه ها با رسیدن به هر جسم فلزی اپراتور را با صدای بوق با لرزش مطلع میکنند. استفاده از فلزیاب کوچک و قوی دستی مخصوصاً در تشخیص سلاح، چاقو، ابزار فلزی همچنین در زندان‌ها، ساختمان‌های عمومی، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، ورودی‌های کلوپ‌های شبانه، جشنواره‌ها، استادیوم‌ها، فضاهای داخلی شلوغ و غیره استفاده میشود.

این فلزیاب ها به دلیل ورن سبک و ابعاد کوچک و حمل راحت در بین کاوشگران محبوبیت بالایی دارد. منبع تغذیه این دستگاه ها باتری میباشد که بستگی به مدل فلزیاب کوچک و قوی که خریداری میکنید میتواند باتری قابل شارژ داشته و یا از باتری های قلمی که قابلیت تعویض دارد استفاده کند در برخی از دستگاه ها باتری موجود میباشد.

در بعضی مواقع نیاز به عمق بالاتری برای جستجو دارید که در این صورت برای رسیدن به هدف خود به دستگاه های فلزیاب پالسی یا فلزیاب تصویری احتیاج پیدا خواهید کرد و این نوع فلزیاب نمیتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند.

فلزیاب کوچک و قوی پین پوینتر زمانی برای گنج یابی برای شما کاربرد دارد که شما نقطه مشخصی داشته باشد و اگر محدوده شما وسیع باشد نیاز به فلزیاب شعاع زن برای کاهش محدوده دارید و سپس  با یک فلزیاب نقطه زن پالسی یا فلزیاب تصویری میتوانید نقطه دقیق را مشخص کنید. در این زمان است که فلزیاب کوچک و قوی پین پوبنتر مورد استفاده قرار میگیرد و با استفاده از آن مکان دقیق فلز مورد نظر را متوجه شده  این دستگاه برای تشخیص های جزئی فلز به کار میرود.

مزیت استفاده از فلزیاب کوچک و قوی پین پوینتر

فلزیاب کوچک و قوی دارای کارایی ساده میباشند که تمامی افراد میتوانند با آن کار کنند فقط کافی دستگاه را روشن کنید و شروع به کاوش کنید و حتی ریزترین اشیاء پنهان شده در زیر زمین را پیداکنید. یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه ها قابلیت ضد آب میباشد که میتوانید در سواحل و آب های کم عمق به کاوش بپردازید. فلزیاب های دستی برای استفاده روزانه سریع و کارآمد طراحی شده اند که دارای حساسیت بالا برای تمامی فلزات هستند.

قیمت ارزان فلزیاب دستی سبب شده تا بسیاری از افراد برای خرید فلزیاب این نوع فلزیاب کوچک و قوی را در اولویت قرار دهد. این دستگاه ها در دسته فلزیاب نقطه زن قرار میگیرند ولی باید توجه داشته باشید که این دستگاه ها قابلیت تقکیک ندارند و با رسیدن به هر جسم فلزی با توجه به تنظیمات شما با صدای بوق یا لرزش به شما وجود هدف فلزی را اطلاع میدهد.

مشخصات استفاده از فلزیاب کوچک و قوی دستی

  • دستگاه برای کاوش حتما باید شارژ کامل داشته باشه تا قدرت بیشتری برای جستجو داشته باشد.
  • قابلیت جست و جو و کاوش اهداف در شب و مکان های تاریک.
  • قابلیت استفاده در چاه ها و دیوار ها.
  • حساسیت زیاد به انواع فلزات ریز و کوچک.
  • یکی از مزیت های این دستگاه ها پیدا کردن اهدافی است که با خاک یک رنگ میباشد و با چشم تشخیص آن سخت است.

معرفی فلزیاب کوچک و قوی 2024

 

فلزیاب دستی گرت

2. فلزیاب قلمی نوکتا پالس دایو

بدون شک این فلزیاب دستی یکی از قدرتمندترین و بهترین فلزیاب دستی میباشد این فلزیاب دو کاره ساخت کمپانی نوکتا ترکیه میباشد که علاوه بر حالت قلمی که 20 الی 30 سانت امکان کاوش را به شما میدهد دارای یک لوپ میباشد که با استفاده از آن میتوانید تا 50 سانت به جستجو بپردازید.

فلزیاب دستی پالس دایو

 

بهترین فلزیاب دستی

  • فلزیاب پین پوینتر PRO FIND

بهترین فلزیاب دستی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب کوچک و قوی 2024 با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *