فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب تصویری ارزان

اگر بخواهیم تعریف ساده ای فلزیاب های تصویری داشته باشیم میشه گفت که این دستگاه ها بخاطر استفاده از تکنولوزی های منحصر به فرد و خاص قادر هستند با اسکن زمین، تصاویری را از زیر زمین و لایه های زمین در اختیار کاوشگر قرار دهد. با روی کار آمدن این دستگاه ها عملا کار کاوش بسیار راحت تر از گذشته شده است زیرا کاوشگر میتواند با اسکن زمین جزئیات بهتر و بیشتری را از هدف بدست بیاورد که در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی میشود.

اسکنر های تصویری معرفی شده در این مقاله به عنوان فلزیاب تصویری ارزان معرفی شده و در آزمایش هایی که بر روی این دستگاه های فلزیاب انجام دادیم توانسته کارای چشم گیری را در گنج یابی ارائه دهد و در مقایسه با قیمت کارایی مناسبی را فراهم میکند. این دستگاه های اسکنر تصویری دارای سیستم مگنومتر میباشند و در ساخت آنها از بهترین قطعات و تکنولوژی های okm استفاده شده و در ایران مونتاژ شده و مناسب با شرایط آب و هوای ایران است.

دستگاه های تصویری علاوه بر پیدا کردن اهداف با ارزش میتوانند غارها، اتاقک، حفره، قبر را تشخیص دهند و به این نکته توجه داشته باشید، انواع فلزیاب تصویری که دربازار وجود دارد برای تشخیص طلاها و گنجینه های قدیمی میباشد و طلای جدید را تشخیص نمیدهد.

نحوه کار فلزیاب تصویری

فلزیاب های تصویری با نمایشگر با انواع بدون نمایشگر تفاوت دارند و با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد ان را نمایش میدهند در صورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی را ارائه میدهند. ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به هر دو دسته کاوشگران حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی بکند و فاکتور بسیار ارزنده ای است.

یک نرم افزار گرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت، برای نتیجه گرفتن با این دستگاه های فلزیاب باید تمرین و تکرار داشته باشید تا بتوانید به درستی اسکن بگیرید همچنین باید تجزیه و تحلیل نرم افزار را آموزش ببنید. در هتگام خرید فلزیاب تصویری از شرکت فلزیاب افشار آموزش رایگان همراه با دفترچه فارسی رایگان به شما ارائه میشود تا بتوانید به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

 فلزیاب تصویری ارزان و اسکنر های تصویری

قیمت فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب ارزان تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان و خرید فلزیاب تصویری ارزان با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار 

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *