فلزیاب نقطه زن MTXR

فلزیاب نقطه زن MTXR

 فلزیاب نقطه زن MTXR

 فلزیاب نقطه زن MTXR از برند DR.ÖTEK دارای استاندارد IP68 میباشد که نشان دهنده ضد آب بودن این دستگاه فلزیاب میباشد. صفحه نمایش 3 اینچی فلزیاب این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی بتوانید اطلاعات و قدرت سیگنال هدف را از روی صفحه نمایش مشاهده کنید همچنین به دلیل نور پس زمینه حتی در شب و مناطق تاریک میتوانید به کاوش بپردازید.

با کمک 3 حالت نمایش موجود در این دستگاه میتوانید نوع فلز را بر اساس تنظیمات تصویر و صدا شناسایی کنید. فلزیاب نقطه زن MTXR مناسب برای بزرگسالان علاقه مند به جستجو گنج میباشد همچنین دارای چندین حالت جستجو از جمله تمام فلز، تبعیض، حافظه و جواهرات است که با توجه به نیاز خود میتوانید دستگاه را روی یکی از حالات تنظیم کنید.

درحالت حافظه این امکان وجود دارد تا کاوشگران با توجه به فلز مورد نظر یک نوع فلز خاص را شناسایی کنند تا درصد خطای کار کم شود و بتوانند بهترین نتیجه را در جستجو داشته باشند. از دیگر ویژگی های فلزیاب نقطه زن MTXR میتوان به حذف انحصاری تداخل اشاره کرد که با استفاده از دکمه لغو تداخل میتوانید بوق های تصادفی را حذف کنید و سیگنال های مزاحم را حذف کنید که تا حد زیادی در زمان حفاری شما صرفه جویی میکند و شما را از شکار بی نتیجه دور میکند.

کویل جستجوی فلزیاب نقطه زن MTXR دارای قدرت بالایی میباشد که قادر است یک ربع سکه را تا عمق 10 اینچی در زیر زمین پیدا کند. این فلزیاب ضد آب میتواند اجسام بزرگتر را در اعماق بیشتر پیدا کند و به دلیل ضد آب بودن کویل در مناطق ساحلی و آب هاب دارای عمق کم میتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

 فلزیاب نقطه زن MTXR

مشخصات فلزیاب نقطه زن MTXR

  • برند DR.ÖTEK
  • سیستم کاری VLF
  • دارای حالت حافظه دقیق
  • کویل جستجوی  9.8 اینچی
  • 3 حالت هشدار فلزیاب نقطه زن MTXR لرزش، صوت، صوت+لرزش قابل تغییر است و میتوانید آن را تنظیم کنید.
  • صفحه نمایش واضح و کاربرپسند
  • طول قابل تنظیم
  • 5 حالت تشخیص فلز
  • حذف انحصاری تداخل
  • قابلیت ضد آب کویل
  • رتبه بندی حفاظت بین المللی IP68
  • نوع نمایشگر LCD

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل  همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *