دستگاه فلزیاب PANCKY

دستگاه فلزیاب PANCKY

دستگاه فلزیاب PANCKY

دستگاه فلزیاب PANCKY یک فلزیاب وی ال اف مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای میباشد این دستگاه فلزیاب دارای یک صفحه نمایش LCD رنگی بزرگ میباشد که این امکان را برای کاوشگران فراهم میکند تا نوع هدف، عمق فلز، سطح حساسیت فلز را تشخیص دهید. این فلزیاب دارای استاندارد بین المللی IP68 است که شما را قادر میسازد تا در آب کم عمق به خوبی کار کنید.

دستگاه فلزیاب PANCKY مناسب برای ساحل، رودخانه و روز بارانی است توجه داشته باشید که کویل فلزیاب ضد آب است و جعبه کنترل ضد آب نیست در نتیجه دستگاه را مستقیما وارد آب نکنید. کویل جستجوی ضد آب 10 اینچی مجهز به فناوری توزیع سیم مسی داخلی است که سبب نفوذ راحت به لایه‌های آب میشود و دارای قدرت تشخیص بالا میباشدکه علاقه‌مندان به فلز میتوانند گنجینه‌ها را کشف کنند.

تراشه DSP ارتقا یافته و سیم پیچ جستجوی ضد آب 10 اینچی دستگاه فلزیاب PANCKY ارتقا یافته آنقدر قدرتمند است که میتواند یک ربع سکه را تا عمق 10 اینچی در زیر زمین قرار دهد همچنین میتواند اشیاء بزرگتر را در اعماق بیشتر پیدا کند همچنین توانایی دریافت سیگنال های تشخیص را دارد که در کوتاه تربن زمان ممکن به شما کمک کند.

صفحه نمایش کاربر پسند دستگاه فلزیاب PANCKY به گونه ای طراحی شده است که دارای کارکرد بسیار آسانی میباشد دکمه های سیلیکونی که برای کارکرد آسان طراحی شده اند بازخورد لمسی و رضایت بخشی را ارائه میدهند همچنین به دلیل داشتن نور پس زمینه جستجو را در شب و مناطق تاریک فراهم میکند.

حالت جستجو دستگاه فلزیاب PANCKY

5 حالت مختلف جستجو در دستگاه فلزیاب PANCKY وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم میکند تا با توجه به خواسته خود آن را تنظیم کنید:

  • حالت تمام فلزی
  • حالت دیسک
  • حالت حافظه
  • حالت جواهر
  • PINPOINTER

دستگاه فلزیاب PANCKY

مشخصات دستگاه فلزیاب PANCKY

  • مناسب برای مبتدیان
  • منبع تغذیه باطری
  • تراشه DSP ارتقا یافته
  • نمایشگر LCD بزرگ
  • کویل جستجوی ضد آب 10 اینچی
  • استاندارد بین المللی IP68
  • ارتفاع قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک
  • کیف کمری سبک و قابل حمل
  • طول قابل تنظیم 47.3 اینچ تا 55.2

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل  همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *