فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

,

فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

فلزیاب نقطه زن Jeo sonar یک فلزیاب سه بعدی با پیشرفته ترین تکنولوژی ها میباشد که قابلیت شناسایی فضاهای خالی و مواد معدنی را دارد. جئو سونار سه بعدی با سیستم دوگانه قابلیت متمایز کردن مواد معدنی، طلای زمین و فلزات با ارزش و فولاد بی ارزش را دارد. همچنین با استفاده از این دستگاه میتوانید تمامی اطلاعات را روی صفحه نمایش به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

فلزیاب نقطه زن Jeo sonar میتواند یک طراحی سه بعدی گرافیکی به اهدافی که در زیر زمین شناسایی شده است بدهد تا اهداف را با دقت بالاتر مشاهده کنید. این فلزیاب ساخت کمپانی Nokta | Makro کشور ترکیه میباشد که دارای یک سیستم تشخیص است.

فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

مشخصات فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

  • سیستم دوگانه جئوسونار

ویژگی جستجوی سه بعدی و چند منظوره به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی در انواع خاک در مناطقی با تراکم زیاد فلزات زیاد جستجو کنند همچنین صفحه جستجو برای استفاده از دستگاه طراحی شده است که به جستجوی آسان همه کاربران حرفه ای و تازه کار کمک میکند و از ابتدایی ترین ویژگی های دستگاه که آن را از سایر آشکارسازها متمایز میکند.
ویژگی فلزیاب نقطه زن Jeo sonar برای تمایز بین فلزات و جستجوی عمق و دقت بالا میتواند ابعاد سه‌ بعدی هدف‌گذاری را در گزارشی روی صفحه تعیین کند، چه فلزی باشد، چه غار بزرگ یا کوچک.

  • رابطه بین سیگنال و شکل

با پیشرفته ترین فناوری در فلزیاب نقطه زن Jeo sonar میتوانید اهداف را تعیین کرده و فرآیند حفاری را آسان کنید سیستم سری jeo sonnar  دارای ویژگی‌های بسیار مهمی است که رابطه بین شکل و سیگنال هدف را تعیین میکند، شما تمام این ویژگی ها را در یک سری از سیستم های طلایاب پیدا خواهید کرد.

  • سیستم درخشان جئوسونار

Jeosonar 3D دارای یک سیستم عالی با کاربری آسان است. این ویژگی شما را قادر میسازد تا به سرعت و به طور موثر در مناطقی که نمیتوانید دیوارها و صخره های کا را جستجو کنید به کاوش یپردازید. همچنین به کاربر اجازه میدهد تا به لطف تن صدای مختلف اهداف معدنی و فضاهای خارج از سیستم هشدار Shining، همه چیز را راحت تشخیص دهد.

سیستم های جستجو فلزیاب نقطه زن Jeo sonar

ویژگی جستجوی سه بعدی و چند منظوره به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی در انواع خاک در مناطقی با چگالی زیاد فلزات جستجو کنند. و صفحه جستجو برای استفاده از دستگاه برای کمک به جستجوی آسان همه کاربران حرفه ای و تازه کارمناسب است و به گونه ای طراحی شده که با ویژگی های اساسی نسبت به دیگر فلزیاب متمایز باشد.

دستگاه گنج یاب تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *