فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER

فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER

فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER

فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER یک فلزیاب جدید بوقی باسیستم کاری vlf دارای فرکانس کاری چند منظوره 14 کیلوهرتز و عملکرد پایدار بهترین عمق و حساسیت را به کاربر ارائه میدهد. این فلزیاب استثنایی در سراسر زمین برای تشخیص انواع فلزیاب سکه، شکار آثار، شکار قطعه، جستجوی گنج های بسیار عمیق، شکار ساحلی مناسب است.

فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER یک دستگاه بلغاری با فناوری پیشرفته برای تشخیص طلا و فلزات، رگه های طلا، سکه ها  تا عمق 2 متری زیر زمین است، فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER از طریق سیستم تبعیض کار میکند زیرا توانایی تشخیص مواد معدنی و اهداف مدفون شده در زمین را دارد.

تمام کویل های جستجو فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER از جنس فیبر شیشه ای تقویت شده فوق سبک و محکم ساخته شده با قابلیت ضد آب و مقاوم در برابر ضربه میتوانید یک کاوش بی نقص را تجربه کنید، هچنین روکش های کویل مقاوم در برابر خش به صورت استاندارد با تمام کویل ها عرضه میشوند.

فلزیاب DETECH CHASER دارای کارایی آسان و پشتیبانی از 5 زبان انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و ترکی است که با استفاده از تابع HELP در هر یک از زبان ها  کار را برای اپراتور مبتدی آسان میکند. این فلزیاب با نوار شناسه روی نمایشگر، رسانایی را نمایش میدهد و اهداف مختلف را تبعیض میکند، سطوح تبعیض به راحتی قابل تنظیم است.

چهار برنامه تشخیص از پیش تعیین شده در فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER وحود دارد  DISC ZERO، RELIC، COINS، BEACH که با توجه به نیاز اپراتور قابلیت تنظیم دارد. همچنین دارای سه حالت صوتی ONE TONE، DUAL TONE (MIXED) ،Tonal Identification (MULTITONE) میباشد که به شما در تشخیص اهداف کمک میکند.

از قابلیت ها دیگر فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER میتوان به  Full Ground Balance اشاره کرد که دارای 3 حالت خودکار (ردیابی زمین در زمان واقعی)، دستی (شما میتوانید آن را با توجه به نیازهای خاص و زمین تنظیم کنید) و ثابت (مقدار متوسط ​​از پیش تعیین شده کارخانه) است.

تمام دیسک های فلزیاب‌ 14 کیلوهرتزی Detech را میتوان با فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER استفاده کرد. ساقه فیبر کربن تلسکوپی واقعی، فوق سبک و فوق العاده قوی امکان تنظیم بسیار دقیق موقعیت دسته را فراهم میکند. قابلیت تنظیم گسترده آن به کاربران بسیار قد بلند یا بسیار کوتاه اجازه میدهد تا به راحتی با فلزیاب کار کنند.

فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER

مشخصات فلزیاب نقطه زن DETECH CHASER

  • واحد کنترل الکترونیکی
  • ساقه تلسکوپی (فیبر کربن)
  • شارژر 220 VAC برای باتری های قابل شارژ Ni-MH
  • دسته قابل تنظیم حداکثر طول کشیده آن 1450 میلی متر (57 اینچ) است.
  • منبع تغذیه از 4 باتری AA استفاده میکند که بیش از 20 ساعت کار مداوم را ارائه میدهد.
  • ورودی هدفون استریو 3.5 میلی متری (1/8 اینچی)
  • وزن کلی  1.5 کیلوگرم (3.3 پوند) از جمله باتری ها و کویل استوک Ultimate 9 اینچی.
  • عملکرد PINPOINT دقیق با نشانه های صوتی و تصویری
  • استفاده آسان منوی دارای 6 عملکرد با آیکون های اختصاصی بصری
  • صفحه نمایش روشنایی با وضوح بالا 256 در 160 پیکسل
  • سیستم تمایز بین مواد معدنی مختلف با دقت و مهارت کامل
  • امکان لغو جستجوی فلز آهن و عدم ارائه هیچ نشانه ای هنگام یافتن آن در حین انجام فرآیند جستجو
  • سیستم جستجوی فلزات برای جستجوی انواع فلزات و سیستم کامل جداسازی همه جانبه فلزات
  • یک سیستم ویژه برای تعیین قدرت و وضوح جستجو
  • کنترل صدا و نوع زنگ
  • سرعت و دقت بالا در عملکرد
  • سبک و آسان برای استفاده

 دستگاه گنج یاب نقطه زن بوقی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *