دستگاه آب یاب AQUA

دستگاه آب یاب AQUA

دستگاه آب یاب AQUA

دستگاه آب یاب AQUA یک فلزیاب فرکانسی با امواج بالایی میباشد که دارای دقت بسیار بالایی برای تشخیص آب های زیرزمینی دارد و قادر است، اهداف را از فاصله 200 متری و زاویه 360 درجه تعیین کند. AQUA این  با استفاده از سیستم سنجش فواصل دور (LDS)، سیستم های پیشرفته و داخلی با شناسایی آکوستیک برای مکان یابی مسیر و مرکز نقطه آب کار میکند.

ساخت این محصول توسط بهترین قطعات الکترونیکی و مدارهای با استانداردهای بین المللی میباشد و همچنین چندین سطح از جستجو در دستگاه آب یاب AQUA وجود دارد که کاربر میتواند با توجه به نیاز خود به صورت افقی به کاوش بپردازد. رابط کنترل دستگاه با اندازه کوچک و سهولت استفاده برای تمامی افراد بدون نیاز به تجربه یا دانش زیاد از آن مناسب است.

 سیستم های فیلتر سیگنال داخلی در دستگاه آب یاب AQUA، برای جلوگیری از هرگونه خطای غیرمنتظره  با جداسازی تمام سیگنال های حاصل از اثرات مغناطیسی خاک و سنگ های فلزی انجام میشود، این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم خودکار (ATS) است که با انواع زمین و خاک سنگی، کوهستانی، شنی و رسی کار میکند.

 سیستم تعبیه شده برای سنجش و تشخیص که در دستگاه آب یاب AQUA است میتواند اهداف را از طریق حرکت به سمت هدف شناسایی کند و همراه با نشانگر هشدار صوتی به سمت هدف به شما طالاع دهد. سیستم ارسال و دریافت سیگنال، پیشرفته و دقیق (HSW) که منحصر به گروه MWF است، از طریق مطالعات و فرآیندهای توسعه مدرن به صورت سیگنال بارگذاری شده بر روی مسیرهای امواج با حساسیت بالا میباشد.

دستگاه آب یاب AQUA

مشخصات دستگاه آب یاب AQUA

  • تولید کمپانی MWF
  • کشور مبدا آمریکا
  • حداکثر عمق 200 متر مسافت طولانی 200 متر
  • دو سیستم تشخیص
  • شناسایی و جستجوی آب های زیرزمینی، با دقت بسیار بالا.
  •  سیستم ارسال و دریافت سیگنال مسیرهای امواج با حساسیت بالا.
  •  سیستم تعبیه شده برای سنجش و تشخیص
  •  سیستم های فیلتر سیگنال داخلی
  • کیفیت بالا و عملکرد دقیق

دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب شعاع زن

دستگاه گنج یاب بوقی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *