فلزیاب تصویری فونیکس

فلزیاب تصویری فونیکس

فلزیاب تصویری فونیکس

فلزیاب تصویری فونیکس ساخت کمپانی Mega Detection آلمان یک اسکنر فلزیاب تصویری حرفه ای میباشد که با استفاده از 3 سیستم تشخیص متفاوت امکان جستجو را برای شما فراهم میکند. فلزیاب Phoenix دارای یک تکنولوژی جدید برای اسکن زمین از طریق اسکنر چند زمینی MGS و کاوشگر فرستنده و گیرنده سیگنال بالا VST است، همچنین ابزارهای نقشه برداری را برای اسکن زمین تا اعماق زیاد با دقت و سرعت با نمایش بصری ارائه میدهد.

اسکن نتایج روی صفحه دستگاه از طریق تبلت با برنامه Multi Visual Analyzer ارائه میشود. فلزیاب تصویری فونیکس یک فلزیاب همه کاره میباشد که قدرت تشخیص گنجینه ها، آثار باستانی، فلزات، حفره، تونل، غار را با استفاده از سیستم جستجو داخلی دارد. طراحی این اسکنر فلزیاب با رابط گرافیکی ساده امکان استفاده برای افراد مبتدی و حرفه ای را فراهم کرده است، شما با قابلیت های تنظیمات بررسی زمینی، انتخاب سیستم های جستجو، و نمایش بصری میتوانید بهترین عملکرد را در تشخیص اشیاء پنهان شده در زمین داشته باشید.

مشخصات فلزیاب تصویری فونیکس

فناوری جدید اسکن زمینی در تصویربرداری فونیکس شامل دو کاوشگر برای بررسی است که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم:

  • اسکنر چند زمینی (M.G.S)

این کاوشگر است که برای انجام یک اسکن تصویربرداری سه بعدی از زمین و با فناوری پیشرفته با سنسورهای متعدد ساخته شده در داخل آن برای گرفتن بهتر سیگنال های اهداف در داخل زمین استفاده میشود، با سطح نسبتا گسترده ای که پوشش منطقه وسیع تری را تضمین میکند، بنابراین کاربر روند اسکن سریعتر با دقت بالا را تضمین میکند.

داده های اسکن زمینی گرفته شده از طریق اسکنر از طریق کابل اسکنر متصل به واحد اصلی دستگاه فونیکس برای نمایش داده ها به صورت گرافیکی منتقل میشود و یا امکان انتقال مستقیم داده ها به صورت بی سیم وجود دارد تا به صورت گرافیکی سه بعدی نمایش داده شود.

  • گیرنده سیگنال عمودی بالا (V.S.T)

این کاوشگر دارای فناوری پیشرفته ای در ارسال و دریافت سیگنال های مغناطیسی است، زیرا کاوشگر سیگنال های میدان های مغناطیسی ناشی از اهداف مختلف درون زمین مانند فلزات آهن غیر گرانبها، فلزات گرانبها مانند طلا،حفره ها و غارها را میگیرد.
پروب VST دارای طراحی منحصر به فرد با انتهای مخروطی شکل به صورت مخروط چهار طرفه است که در دو طرف مخروط مجموعه ای از ردیف دکمه های نور LED را شامل میشود و این LED ها رنگ نورپردازی خود را با توجه به شرایط تغییر میدهند. هدفی که کاوشگر از روی آن عبور میکند، که یک اشاره گر به کاربر نشان میدهد که ماهیت هدف شناسایی شده را نشان میدهد.

سیستم جستجو فلزیاب تصویری فونیکس

فلزیاب تصویری فونیکس شامل تمام فناوری‌های اسکن تصویربرداری در یک دستگاه از طریق سه سیستم جستجو است که از دو کاوشگر M.G.S و V.S.T استفاده میکند. سیستم های جستجو این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهند تا با توجه به هدف جستجو از دستگاه با توجه به نیاز خود استفاده کند. سیستم های جستجو در دستگاه فونیکس شامل سیستم های زیر است.

  •  سیستم اسکن زمینی سه بعدی

سیستم اسکن زمینی سه بعدی قدرتمندترین سیستم برای تشخیص در فلزیاب تصویری فونیکس است که با فناوری جدیدی که در پروب اسکنر گنجانده شده است به نام Multi Ground Scanner یا به اختصار M.G.S توسعه یافته است.

  • سیستم پخش زنده

سیستم اسکن جریان زنده یک حالت اسکن زمینی قدرتمند با اسکن واقعی زمین و تجسم مستقیم اندازه گیری روی صفحه نمایش یا به صورت اختیاری روی تبلت از طریق آنالایزر چند تصویری است. فرآیند اسکن در این سیستم توسط یک پروب گیرنده سیگنال بالا عمودی (V.S.T) انجام میشود. V.S.T در جلوی واحد اصلی فونیکس نصب میشود و باید عمودی باشد، در طول فرآیند اسکن باید همیشه عمود بر زمین باشد.

  •  سیستم اشاره گر پین [PINPOINTER]

سیستم Pen Pointer سیستمی است که معمولاً پس از حفاری به منظور تعیین دقیق مکان هدف بالقوه استفاده میشود. فرآیند اسکن در اینجا از طریق یک کاوشگر V.S.T نیز انجام میشود، و به روشی مشابه سیستم پخش زنده، که در آن کاوشگر باید عمود بر زمین نیز باشد. نشانگر قلم برای تعیین وجود یک هدف یا حفره فلزی با تعیین دقیق مکانی که فلز یا حفره مدفون در آن قرار دارد از طریق بازخورد صوتی یا تجسم روی صفحه به عنوان نمودار میله‌ای دوبعدی استفاده میشود.

ویژگی فلزیاب تصویری فونیکس

  • یک سیستم یکپارچه همه کاره برای نمایش نتایج

فلزیاب تصویری فونیکس بهترین سیستم یکپارچه را برای نمایش نتایج حاصل از فرآیند اسکن از طریق پروب های اسکن متعدد در اختیار کاربر قرار میدهد.

  • نمایشگر رنگی بزرگ

واحد اصلی فلزیاب تصویری فونیکس شامل یک صفحه نمایش LCD  وضوح بالا است که در هنگام انجام تنظیمات مختلف از جمله انتخاب، دید واضحی را برای کاربر فراهم میکند.

  • اپلیکیشن Multi Visual Analyzer

برنامه Multi Visual Analyzer برای کنترل تنظیمات بررسی زمینی در فلزیاب تصویری فونیکس استفاده میشود و نتایج نظرسنجی را در یک رابط گرافیکی چند زبانه نمایش میدهد که از طریق آن میتواند گرافیک ها را تجزیه و تحلیل کند و تمام اطلاعات را نشان میدهد.

  • صدا

سیستم های جستجو در فلزیاب تصویری فونیکس یک خروجی صوتی را از طریق زنگ های صوتی متغیر با توجه به هدف و سیگنال ها در مورد کاوشگر V.S.T ارائه میدهند و در صورت اسکن توسط اسکنر، هشدارهای صوتی را ارائه میدهد که هنگام ضبط اندازه گیری ها به کاربر نشان میدهد.

  • باتری خارجی

برق فلزیاب تصویری فونیکس توسط باتری های لیتیوم یونی قابل شارژ با ولتاژ 12 ولت و با طراحی خاص در قالب جعبه خارجی با دکمه روشن،خاموش با نشانگر وضعیت باتری طراحی شده است.

  • آسان برای استفاده از برنامه چند زبانه

این برنامه یک تجربه کاربری آسان را برای مبتدیان و حرفه ای ها فراهم میکند، آنها را قادر میسازد تنظیمات مختلفی را برای فرآیند اسکن زمین تنظیم کنند و همچنین نمایشی بصری از نتایج را برای سه سیستم جستجو و گزینه های مختلف آنها در قالب گرافیک ارائه میدهد.

معرفی فلزیاب تصویری شرکت افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *