خرید فلزیاب حرفه ای در نمایندگی تهران

گنج یاب اسکنر تصویری

گنج یاب اسکنر تصویری

گنج یاب اسکنر تصویری به دستگاههایی گفته میشود که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند، استفاده از این دستگاه ها چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند.  فلزیاب تصویری قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند.

گنج یاب اسکنر تصویری برای پیدا کردن حفره ها و راهروهای زیرزمینی، اتاقک ها و مقبره های دارای دفینه بیشتر استفاده میشود. اطلاعات دریافتی از سنسورهای مگنومتر توسط یک نرم افزار واسط به تصاویر خروجی تبدیل میشود. در این دستگاه ها امکان به دست آوردن عمق هدف، ابعاد و شکل تخمین هدف وجود دارد.

گنج یاب اسکنر تصویری از سنسورهای مگنومتر که به فلزات آهنی حساس هستند استفاده کرده و دارای دقت بیشتری در محیط‌های کاوش واقعی میباشد، لازم به ذکر است که فلزیاب تصویری قابلیت تشخیص فلزات قدیمی را دارند.

اسکنرتصویری توربو 20000

 معرفی بهترین گنج یاب اسکنر تصویری

فلزیاب توربو 20000 دارای قابلیت ذخیره تصاویر  میباشد که به شما امکان میدهد تا تصاویر حاصل از اسکن را ذخیره و بعدا مورد برسی قرار  دهید. در ساخت این فلزیاب از بهترین متریال های اولیه استفاده شده که کیفیت کلا را تا چندی برابر افزایش میدهد، اگر از زمین شناسان حرفه ای هستید این دستگاه مناسب شما میباشد.

داده های حاصل از اسکن به صورت تیف رنگی میباشد که  نیاز به تحلیل یک زمین شناس میباشد، اما نگران نباشید اگر دستگاه را از ما خریداری کنید به آموزش رایگان همراه با دفترچه فارسی  از ما دریافت میکنید.

فلزیاب تصویری توربو 20000 یک اسکنر تصویری با قدرت بالا میباشد در کنار این فلزیاب  قدرتمند یک اسکنر لایو  وجود دارد که به شما امکان میدهد تا بتوانید محل اسکن را به صورت زنده مشاهده نمایید با این فلزیاب میتوانید تمامی دفینه ها را پیدا کنید.

گنج یاب اسکنر تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از  فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

اسکنر فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید گنج یاب اسکنر تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *