دستگاه گنج یاب با تست

دستگاه گنج یاب با تست

دستگاه گنج یاب با تست

داشتن یک دستگاه گنج یاب لازمه موفقیت هر کاوشگری میباشد، البته فقط داشتن دستگاه نمیتواند شما را به اهداف خود برساند، همان طور که میدانید برای پیدا کردن یک دفینه باید سختی های زیادی را تحمل کرد، برای شروع کار اول باید مکانی را پیدا کنید که ارزش کاوش داشته باشد.

در هنگام خرید فلزیاب توجه داشته باشید از شرکتی دستگاه بگیرید که دستگاه گنج یاب با تست به شما تحویل داده شود تا از کارایی و عملکرد دستگاه طلایاب اطمینان داشته باشید. تمامی دستگاه های موجود در شرکت ما با تست به شما ارائه داده میشود.

برای پیدا کردن مکان هایی که دارای گنج و دفینه هستند حتما باید با آثار و نشانه های گنج آشنایی کامل داشته باشید و بعد به دنبال مکان هایی با آثار و نشانه های ارزشمند بگردید. پس از اینکه محل مورد نظر را پیدا کردید میتوانید برای اطمینان از اینکه این محل دارای بار هست یا نه، از یک کارشناس دفینه کمک بگیرید یا اینکه با خرید یک دستگاه گنج یاب شروع به کاوش کنید.

نحوه کار با گنج یاب برای کاوش

برای اینکه بخواهید یک محل را کاوش کنید ببینید که ارزش کار دارد یا نه باید با توجه به محیط کاوش خود ازدستگاه فلزیاب استفاده کنید. اگر محیط وسیعی دارید و نمیدانید نقطه مورد نظر کجاست باید از یک فلزیاب شعاع زن استفاده کنید.

بعد از آن که از وجود دفینه در محل اطمینان حاصل کردید حال نوبت به استفاده از یک فلزیاب بوقی یا فلزیاب تصویری است. اگر عمق کاوش شما تا 3 الی 4 متر باشد میتوانید از یک فلزیاب بوقی استفاده کنید و در صورت نیاز به عمق بالاتری از فلزیاب تصویری استفاده کنید. با اسنکر مگنومتر جزئیات بیشتری از هدف بدست بیارید.

دستگاه گنج یاب با تست

همان طور که گفتیم داشتن دستگاه فلزیاب مطمئن در کنار تجربه میتواند شما را به هدف خود برساند، اما برای خرید یک دستگاه مطمئن گارانتی دار که از عملکرد و کارایی بسیار خوبی برخوردار باشد باید به کجا مراجعه کرد؟

اگر به دنبال خرید یک دستگاه گنج یاب با تست و گارانتی معتبر هستید همین الان میتوانید با کارشناسان فروش شرکت فلزیاب افشار تماس گرفته تا شما را در امر خرید راهنمایی کنند. همچنین میتوانید با مراجعه حضوری از بین فلزیاب های پالسی، آنتن راداری، اسکنر مگنومتر، فلزیاب قلمی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از تست خریداری کنید.

معرفی انواع دستگاه گنج یاب با تست

  • فلزیاب بوقی
  • فلزیاب تصویری
  • فلزیاب شعاع زن
  • فلزیاب دستی

 فلزیاب بوقی

دستگاه فلزیاب بوقی دارای دو نوع سیستم کاری هستند دستگاه هایی که دارای سیستم کاری VLF هستند مناسب برای سکه یابی و کاوش در عمق کم هستند برای مثال تا 1 متر و 50 سانت توانایی کاوش دارند اما دارای دقت و حساسیت بالایی هستند نوع دیگر فلزیاب های بوقی که دارای سیستم کاری پالسی هستند مناسب برای کاوش در عمق های بالاتر تا 4 متر هستند و دارای قدرت تفکیک نیز میباشند.

 

خرید فلزیاب بوقی

 فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری که به اسکنر فلزیاب و فلزیاب مگنومتر نیز معروف هستند اطلاعات دریافتی از زمین را به تصاویر قابل فهم به صورت گراف های رنگی تبدیل میکند و نتیجه نهایی توسط نرم افزار خاصی قابل مشاهده و تجزیه و تحلیل است. اگر قصد کاوش در عمق های بالا را دارید دستگاه های بوقی پیشنهاد خوبی برای کار برای شما نیست و نیاز به یک فلزیاب قدرتمند تر با عمق بالا تر دارید.

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و شناسایی حفره، اتاقک و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان میکند که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود و از حفاری الکی جلوگیری میکند.

 

خرید فلزیاب تصویری

 ردیاب شعاع زن

فلزیاب شعاع زن که به عنوان ردیاب فلز نیز شناخته میشوند دارای مدل های دستی و فرکانسی موجود میباشند مناسب برای محیط های گسترده ای میباشد که شما نقطه مشخصی در آن ندارید و نمیتوانید کل زمین را به کاوش بپردازید و وقت و انرژی زیادی را از شما  میگیرد میتوانید با خرید یک ردیاب شعاع زن محدوده کاوش را کوچک کرده و یک نقطه تقریبی از هدف مورد نظر را پیدا کنید و سپس با یک فلزیاب بوقی نقطه دقیق کاوش را پیدا کنید و سپس به حفاری بپردازید.

خرید فلزیاب شعاع زن

خرید فلزیاب دستی

فلزیاب دستی، بازرسی بدنی، راکتی همه از یک نوع فلزیاب با نام های متفاوت هستند این فلزیاب ها به عنوان فلزیاب نقطه زن بوقی نیز معروف هستند  که عمق کاوش این دستگاه ها کم است و  میتوانند 20 الی 30 سانت را تشخیص دهند البته در برخی از مدل های این دستگاه عمق کاوش تا 50 سانت نیز میرسد وزن این فلزیاب ها بسیار سبک میباشد و به دلیل کوچک بودن اندازه آن ها بسیار در بین کاوشگران محبوب است.

از این فلزیاب ها به عنوان یک فلزیاب مکمل در کنار فلزیاب بوقی استفاده میشود تا اشیاء با ارزش به جا مانده را شناسایی کند این دستگاها با رسیدن به هر فلزی شمارا با صدای بوق مطلع میکند توجه داشته باشید که این فلزیاب قدرت تشخیص سطحی دارد و برای کاوش برای عمق های بالا مناسب نیست.

خرید فلزیاب دستی

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل  همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای خرید گنج یاب حرفه ای با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *