فلزیاب نقطه زن MT 705

فلزیاب نقطه زن MT 705

فلزیاب نقطه زن MT 705

Minelab یک شرکت تولید کننده قطعات اکترونیکی و دستگاه فلزیاب است که دارای استاندارد ISO است این گواهینامه استاندارد کیفیت جهانی که تضمین میکند بالاترین سطح کیفیت محصول را برای مشتریان خود ارائه داده است. فلزیاب نقطه زن MT 705 محصول این کمپانی بزرگ است در این مقاله به برسی این فلزیاب میپردازیم.

فلزیاب نقطه زن MT 705 یک فلزیاب با ویژگی های بالا و قیمت مناسب میباشد با توجه به قیمتی که دارد توانایی کار در سه فرکانس جداگانه را با تغییر کویل های مختلف دارد مزیت این فلزیاب نسبت به دیگر دستگاه های فلزیاب استفاده از سیم پیچ هایی است که به طور خاص برای هر فرکانس کاری تنظیم شده اند و عملکرد بهینه را تضمین میکند.

کویل ها دارای یک تراشه هستند که به آشکارساز میگوید که در چه فرکانسی طراحی شده است و آشکارساز به طور خودکار برای مطابقت با کویل سوئیچ میکند این فرکانس را بین 3 کیلوهرتز، 7.5 کیلوهرتز و 18.75 کیلوهرتز میتوانید انتخاب کنید.

فلزیاب نقطه زن MT 705 با کویل 9 اینچی که مناسب برای تشخیص اشیاء عمومی عالی است و سیم پیچ 10 اینچ در 5 اینچ 18.75 کیلوهرتز DD ارائه میشود که بهترین سیم پیچ کاوشگر است.

فلزیاب نقطه زن MT 705

 ویژگی فلزیاب نقطه زن MT 705

از بهترین ویژگی های فلزیاب نقطه زن MT 705 گزینه های تعادل زمین است، گزینه دکمه فشاری خودکار ساده “Ground Grab”، تعادل دستی کاملا قابل تنظیم زمین، و ردیابی خودکار زمین که آن را به یکی از معدود فلزیاب هایی تبدیل کرده که هر سه روش را ارائه میدهد. چندین گزینه شناسه تن برای انتخاب وجود دارد از یک تک آهنگ ساده تا حالت چند تنی کامل و دارای تفکیک قابل برنامه ریزی کامل با حافظه برای ذخیره تمام تنظیمات شما در زمان خاموش شدن است.

همچنین فلزیاب نقطه زن MT 705 دارای آستانه بسیار قدرتمندی است که در حالت تمام فلزی یکی از بهترین حالت های موجود است. حالت تمام فلزی “Mode Prospect” دارای قابلیت تنظیم است که اجازه میدهد زباله های آهنی کم عمق را شناسایی کنید و یک جستجو عالی داشته باشید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *