فلزیاب وایتس Surf PI

فلزیاب وایتس Surf PI

فلزیاب وایتس Surf PI

فلزیاب وایتس Surf PI جدیدترین سری از سری Surf PI است که در اواسط دهه 1990 معرفی شد این دستگاه فلزیاب با القای پالسی (impulse pulse) کار کرده و مناسب برای ساحل، رودخانه، دریاچه و زیر آب میباشد طراحی این فلزیاب به گونه ای است که میتوان با آن در زمین های سخت به راحتی کار کرد.

تکنولوژی PI استفاده شده در فلزیاب وایتس Surf PI این امکان را برای کاوشگران فراهم کرده تا سکه و جواهرات را در عمق بالا حتی در زمین های معدنی و آب های نمکی تشخیص دهد با این فلزیاب تا عمق 100 فوتی به راحتی میتوان کار کرد و قابلیت ضد آب بودن این دستگاه امکان غواصی را برای کاوشگران فراهم میکند.

فلزیاب وایتس Surf PI دارای قابلیت تنظیم عمق شناسایی و حساسیت است که به کاربر اجازه میدهد تا برای شناسایی فلزات در عمق های مختلف و با انواع اندازه ها و شکل ها تنظیمات مختلف را اعمال کند همچنین صفحه نمایش LCD این دستگاه فلزیاب اطلاعات دقیقی درباره نوع فلز، عمق فلز در اختیار کاربر قرار میدهد.

طراحی این دستگاه فلزیاب به گونه ای است که دارای وزن سبک است و به همین دلیل حمل این فلزیاب برای کاوشگران راحت میباشد از دیگر امکانات فلزیاب وایتس Surf PI باتری قابل شارژ این دستگاه است که با یک بار شارژ شدن کامل توانایی کار در طولانی مدت را دارد باتوجه به قابلیت های بسیار مناسب و کارآمدی که این فلزیاب دارد مناسب برای تشخیص فلزات بر روی شن و ماسه نیز میباشد.

فلزیاب وایتس Surf PI

مشخصات فلزیاب وایتس Surf PI

  • قابلیت تشخیص فلز با انواع مختلف حساسیت از جمله طلا، نقره، برنج، آهن، فولاد
  • فلزیاب تک فرکانسه
  • فرکانس کاری 15 کیلوهرتز
  • 2حالت تشخیص فلز در زمین و آب
  • عمق تشخیص فلز در آب تا 20 سانتی متر
  • عمق تشخیص فلز در شن و ماسه تا 30 سانتی متر
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2200 میلی آمپر
  • زمان شارژ باتری 4 تا 6 ساعت
  • وزن 900 گرم
  • کویل جستجوی عنکبوت 12 اینچی
  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • حالت تشخیص قابل تنظیم
  • قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی سخت

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *