فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW یک طلایاب مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای میباشد و به دلیل تراشه ارتقا یافته DSP با تعادل خودکار زمین عملکرد بالایی را در اختیار کاوشگران قرار میدهد این دستگاه فلزیاب دارای قابلیت ضد تداخل دارد که در مواقع کاوش به اپراتور کمک فراوانی میکند توانایی تشخیص دقیق را در مکان های سخت فراهم میکند.

کویل جستجو ضد آب 10 اینچی فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW دارای قدرت و عملکرد بالایی میباشد که امکان تشخیص اشیاء را در محیط های بزرگ فراهم میکند. این طلایاب دارای استاندارد IP68 است که یعنی امکان کاوش در گرد و غبار و مناطق ساحلی برای دستگاه وجود دارد فقط به این نکته توجه داشته باشید جعبه کنترل این فلزیاب ضد آب نیست و آن را داخل آب فرو نبرید چون باعث خرابی دستگاه میشود.

صفحه نمایش LCD موجود اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا به راحتی بتوانند با این فلزیاب به کاوش بپردازند همچنین ورن سبک  فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW باعث میشود که یک تجربه عالی در کاوش داشته باشید و بدون خستگی به جستجو بپردازید.

فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW دارای 5 حالت برای تشخیص فلز ALL METAL ,DISC ,MEMORY ,JEWELRY و PINPOINT میباشد که با توجه به نیاز اپراتور تنظیم میشود همچنین با این گنج یاب قابلیت تشخیص 7 نوع فلز را دارید.

حالت های تشخیص فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

  1. حالت ALL METAL: در این حالت دستگاه همه اشیاء فلزی را شناسایی میکند.
  2. حالت DISC: این حالت به اپراتور این امکان را میدهد تا به دنبال اشیاء خاصی بگردد و اشیاء فلزی بی ارزش را حذف کند.
  3. حالت MEMORY:  با این حالت میتوانید تنظیماتی را که انجام دادید ذخیره کنید تا دفعه بعدی دستگاه با همین تنظیمات شروع به کاوش کند.
  4. حالت JEWELRY: مناسب برای پیدا کردن جواهرات میباشد.
  5. حالت PINPOINT: نقطه دقیق که میخواهید کاوش کنید با این حالت به شما کمک میکند که تشخیص دهید فلزی در زمین هست یا نه.

فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

ویژگی فلزیاب نقطه زن OTMD09 کمپانی SUNPOW

  • برند SUNPOW
  •  منبع تغذیه باتری
  • سیستم کاری VLF
  • تراشه ضد تداخل قوی
  • تشخیص بزرگتر و عمیق تر
  • ساختار ارتقا یافته
  • عملیات آسان برای مبتدیان
  • 5 حالت تشخیص فلز
  • تشخیص 7 نوع فلز
  • طراحی اندازه گیری عمق
  • تشخیص 360 درجه
  •  نور پس زمینه LCD
  • کویل جستجوی ضد آب

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *