فلزیاب نقطه زن Ajax Ares

 فلزیاب نقطه زن Ajax Ares

اگر به دنبال طلا و دفن در زمین های وسیع و مناطق باز هستید که شامل اهداف ناشناخته است، به ابزاری نیاز دارید که شما را از فواصل دور به محل هدف مدفون راهنمایی کند، سپس وجود هدف را از طریق یک سیستم جستجوی دقیق صدا میتواند عمق، اندازه و نوع هدف را تعیین کند، شما قطعا به این فناوری حرفه ای نیاز دارید تا رسیدن به اهداف خود را سریع و هوشمندانه آسان تر کند. در این مقاله به بررسی فلزیاب نقطه زن Ajax Ares میپردازیم.

کمپانی Ajax با استفاده از بهترین تکنولوژی های دنیا دست به تولید انواع دستگاه های طلایاب زده است، فلزیاب نقطه زن Ajax Ares کاملا هوشمند با کیفیت و دقت بالا همچنین کارایی عالی، طاحی لوکس و روان توانسته محبوبیت زیادی را بدست آورد. این فلزیاب دارای 4 حالت جستجو میباشد که کاوشگران با توجه به نیاز های خود میتوانند از آنها استفاده کنند، و انواع اهداف مانند طلا، قطعه طلا، نقره، برنز، مس، آهن، کلتان، حفره، الماس، زمرد، یاقوت، آکوامارین، جیوه و لیتیوم را تشخیص دهند.

فلزیاب نقطه زن Ajax Ares

 سیستم تشخیص فلزیاب نقطه زن Ajax Ares

  • سیستم LRL: در این حالت امکان تنظیم دو برابر فرکانس هدف وجود دارد، فلزیاب نقطه زن Ajax Ares طیف وسیعی از فرکانس را از -50/+50 پشتیبانی میکند.
  • سیستم تبعیض EFM: این سیستم جستجو با در اختیار دادن تنظیم یک صدای خاص برای طلا سبب میشود که بتوانید طلا را از دیگر فلزات تشخیص دهید و احتمال خطلا را برای کشف دیگر فلزات کاهش میدهد.
  • سیستم نمودار EFM: همان طور که از اسم آن مشخص است در این حالت با استفاده از سیستم EFM Graph میتوانید با رسیدن به هدف مورد نظر شکل و اندازه هدف را بر اساس نمودار ترسیم شده روی صفحه نمایش تشخیص دهید.
  • سیستم اسکن سریع EFM:  با انتخاب این حالت میتوانید یک اسکن سریع برای جستجوی هر هدف احتمالی انجام دهد. اشاره پین ​​نیز با دسترسی به عمق زیاد امکان پذیر است، هرچه هدف بیشتر به مرکز سیم پیچ نزدیک باشد هشدار صوتی بیشتری واکنش نشان میدهد.

ویژگی های فلزیاب نقطه زن Ajax Ares

  • برند آژاکس
  • ساخت آمریکا
  • دارای 4 سیستن تشخیص
  • منبع تغذیه باتری
  • دسترسی به عمق تا 20 متر
  • پشتیبانی از چند زبان
  • هشدارهای صوتی با فناوری بالا

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب و فلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *