فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

 در ابتدا به توضیح مختصری درباره فلزیاب میپردازیم دستگاه فلزیاب ابزاری برای تشخیص اهداف فلزی، طلا، جواهر، گنجینه های قدیمی هستند که در انواع مختلف و کارایی های گوناگون در رنج قیمت های متفاوت وجود دارند. برای هر کاوشگری که علاقه به جستجو گنج و دفینه دارد، هنگام خرید دستگاه فلزیاب این سؤال پیش‌میاد که فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب و کدام دستگاه را خریداری کند، هر دو این دستگاه ها برای شناسایی فلز و گنجینه ها هستند اما دارای کارایی های متفاوتی هستند.

وقتی این سؤال پیش میاد که فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب جواب قطعی وجود ندارد زیرا هرکدام از این دستگاه های طلایاب دارای کارایی و عملکرد منحصر به فرد خود میباشد و با توجه به نیاز شما برای کاوش میتوانید یکی از آنهارا خریداری کنید، در این مقاله به معرفی و بررسی این نوع دستگاه ها میپردازیم تا بتوانید یک انتخاب درست در خرید خود داشته باشید و یک کاوش عالی را تجربه کنید.

مقایسه فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

 انواع فلزیاب نقطه زن

دستگاه های فلزیاب نقطه زن دارای انواع متفاوتی  هستند، فلزیاب نقطه زن بوقی، فلزیاب نقطه زن تصویری، فلزیاب نقطه زن دستی این نوع دستگاه ها امکان شناسایی دقیق مکان فلز مورد نظر را برای شما شناسایی میکنند، اما کارایی این دستگاه فلزیاب متفاوت است. فلزیاب های نقطه زن از ابزار های مهم در گنج یابی هستند و در بین کاوشگران از محبوبیت بالایی برخوردارند برای تشخیص این که فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب باید در ابتدا با کارایی این دستگاه ها آشنا شوید.

فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب های نقطه زن بوقی دارای قدرت بالایی هستند که عمق کاوش آن‌ها بستگی به اندازه، شکل، نوع فلز و زمین کاوش دارد. فلزیاب نقطه زن بوقی با استفاده از یک دیسک کار جستجو را به عنوان فرستنده و گیرنده پالس های مغناطیسی انجام میدهد. اندازه این دیسک در عمق کاوش شما بسیار تاثیر دارد هرچه اندازه دیسک شما بزرگتر باشد امکان کاوش در عمق بالاتری را به شما ارائه میدهد. برخی از این نوع فلزیاب ها دارای قدرت تفکیک هستند که میتوانید به کمک این ویژگی به دنبال فلزات ارزشمند بگردید.

وقتی دیسک روی فلز قرار میگیرد، یک صدای بوق ساطع میکند که نشان دهنده حضور فلز است. این صدا با تغییر جهت و زاویه دیسک، قابل تغییر است، با کمک این صدا میتوانید محل دقیق فلز موردنظر خود را پیدا کنید. فلزیاب های بوقی دارای دو سیستم کاری پالسی و VLF هستند. فلزیاب های بوقی باسیستم کاری پالسی دارای دیسک بزرگتری نسبت یه سیستم VLF هستند و عمق بالاتری را کاوش میکنند.

فلزیاب پالسی نوا پلاس

فلزیاب های نقطه زن تصویری

دستگاهای نقطه زن تصویری همان طور که از نامشان معلوم است، یک تصویر تقریبی سه بعدی به نمایش میگذارند که میتوانید نوع فلز، عمق فلز، با ارزش یا بی ارزش بودن فلز، حفره، اتاقک را تشخیص دهید. این نوع فلزیاب ها با یک نرم افزار تخصصی کار میکنند که با کمک بلوتوث به لپ تاپ متصل میشود. این فلزیاب ها با نام اسکنر فلزیاب، فلزیاب مگنومتر شناسایی میشود. عمق کاوش این فلزیاب ها از 10 متر به بالا هستند.

فلزیاب های نقطه زن تصویری قابلیت کشف طلا جدید را ندارند و میتوانند فلزات قدیمی که چندین سال در زیر خاک ماندن را کشف کنند زیرا فلزات با ارزش مانند طلا با چندین سال زیرخاک ماندن از چار تغییرات شیمیایی میشوند.

جدیدترین فلزیاب تصویری

فلزیاب نقطه زن دستی

این نوع فلزیاب ها به عنوان فلزیاب راکتی، فلزیاب بازرسی بدنی شناخته میشود، عمق کاوش این فلزیاب ها سطحی میباشد و نمیتوانند فلزات در عمق بالا را تشخیص دهند. این فلزیاب ها در کنار فلزیاب بوقی و تصویری کارایی دارند که بتوانید فلزات جامانده را کشف کنید.

فلزیاب شعاع زن

فلزیاب های شعاع زن که به عنوان ردیاب فلز شناخته میشوند مناسب برای کاوش در محیط های وسیع میباشد، اگر محدوده کاوشی که دارید نقطه مشخصی برای آن وجود ندارد برای سرعت بخشیدن به کار باید از یک فلزیاب شعاع زن استفاده کنید تا محدوده کار را کاهش دهید و سپس با استفاده از یک فلزیاب نقطه زن نقطه دقیق کاوش را برای جستجو مشخص کنید. فلزیاب های شعاع زن دارای مدل های متفاوتی میباشند.

فلزیاب ها شعاع زن دارای سیستم کاری فرکانسی و مدل دستی میباشند که کارایی های متفاوتی دارد. در نوع دستی پس از قرار دادن خوراک درون آنها دسته آنتن را در دست گرفته و کاوش را شروع میکنیم. فلزیاب شعاع زن دستی قیمت مناسب تری نسبت به فلزیاب های فرکانسی دارد ولی نوع فرکانسی از دقت بسیار بیشتری برخوردار بوده و درصد خطای پایینی دارد.

خرید ردیاب شعاع زن

 نتیجه گیری فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

حالا که با انواع فلزیاب ها آشنا شدید میتوان به این موضوع اشاره کرد که فلزیاب نقطه زن و ردیاب مکمل هم هستند و برای کاوش دقیق نیاز به هر دو نوع فلزیاب دارید، اگر میخواهید یکی از فلزیاب هارا تهیه کنید با مشخصات که ارائه دادیم میتوانید تشخیص دهید که برای شما فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب.

معرفی بهترین فلریاب نقطه زن

معرفی بهترین فلریاب شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *