فلزیاب نقطه زن استینگر X5

فلزیاب نقطه زن استینگر X5

فلزیاب نقطه زن استینگر X5

فلزیاب نقطه زن استینگر X5 تولید شده توسط کمپانی Stinger Detectors با جدیدترین فناوری ها طراحی شده است تا بهترین عملکرد را در تشخیص اهداف زیرزمینی و در اعماق نسبتاً بیشتر نسبت به دستگاه های رقیب ارائه دهد. Stinger Detectors مناسب برای کسانی که تاره به جستجو پرداختند و حتی برای افراد حرفه ای مناسب میباشد.

 همه کاوشگران میتوانند از فلزیاب نقطه زن استینگر X5 برای اهداف متعدد از جمله سکه، شکار آثار، جستجوی طلای طبیعی و تشخیص طلای ساخته شده مانند جواهرات، طلا، دستبند استفاده کنند. از این طلایاب میتوان در زمین های مختلف و انواع مختلف خاک توسعه یافته استفاده کرد.

عملکرد Stinger در تشخیص انواع مختلف اهداف فلزی با اندازه‌های مختلف آزمایش شده است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید را که خواسته‌ها و نیازهای جستجوگران در سراسر جهان را برآورده میکند آزمایش کند.

فلزیاب نقطه زن استینگر X5

 کاربردهای فلزیاب نقطه زن استینگر X5

  • شکار آثار باستانی مانند مجسمه، شمشیر، خنجر، اسلحه، جام نوشیدنی و غیره.
  • اکتشاف طلای طبیعی قطعات طلا، رگه های طلا
  • گنجینه های دفن شده عمیق مانند صندوقچه های طلایی، آثار باستانی ارزشمند و گنجینه های باستان شناسی با ارزش تاریخی
  • تشخیص حفره های زیرزمینی شامل تونل ها، اتاق ها، مقبره ها، دخمه ها و غارها

ویژگی های فلزیاب نقطه زن استینگر X5

  • سیستم جستجو

فلزیاب نقطه زن استینگر X5 دارای دو حالت جستجو یا حالت تشخیص مختلف است که کاربر میتواند برای اهداف مختلف از آنها استفاده کند.

حالت تمام فلزات: حالت عمومی تشخیص فلز که میتواند برای تشخیص انواع فلز استفاده شود، بهترین استفاده برای تیراندازی سکه یا شکار آثار کوچک
حالت تشخیص: حالت تشخیص بهترین حالت برای جستجوی طلا و کشف گنج است
حالت Pinpointer: این حالت مکان دقیق اهداف مدفون شده بالقوه را در حین حفاری مشخص و پیدا میکند و بازخورد شنیداری میدهد.

  • حالت تبعیض

این حالت فلزیاب نقطه زن استینگر X5 یک حالت قدرتمند برای تشخیص اهداف مختلف از جمله اشیاء مدفون ساخته شده از طلا مانند سکه های طلایی، جواهرات و طلای طبیعی یا گنجینه های عمیق تا عمق حداکثر 5 متری است.

در این حالت تشخیص، صفحه دستگاه یک تصویر گرافیکی دو بعدی از سیگنال های هدف شناسایی شده را به عنوان یک نمودار دو بعدی متغیر با رنگ متفاوتی که با یک نوع هدف خاص مطابقت دارد، نمایش میدهد. در حالت تشخیص عمیق، کاوشگر میتواند برخی از تنظیمات مانند حساسیت را برای یافتن اهداف مدفون با جرم بزرگ در اعماق اضافی تنظیم کند.

Gold Stinger X5 در این حالت دارای یک بخش جداسازی اضافی بود که سنگ های معدنی را که بزرگترین مشکل حفره ها است به جای اینکه مانند سایر دستگاه های فلزیاب به صورت حفره دیده شود، به عنوان یک ماده معدنی نشان میدهد.

  • حالت تمام فلزی

در این حالت فلزیاب نقطه زن استینگر X5 ویژگی تشخیص فلز قدرتمندی را ارائه میکند که به جستجوگر اجازه میدهد هدف شناسایی شده را دقیقاً بر اساس مقدار عددی نمایش داده شده روی صفحه نمایش آن به نام Numerical Target Identity یا به اختصار Target ID شناسایی کند.

شناسه هدف عددی روی صفحه نمایش داده میشود که با مقیاس شناسه هدف همراه است که یک منحنی با مقادیر 0 تا 90 است و به سه بخش با رنگ های مختلف (زرد – قرمز – سبز) تقسیم میشود.

این سه رنگ با نوع خاصی از هدف مطابقت دارند، مقدار دیجیتال شناسه هدف با نشانه رنگی به کاوشگرایده روشنی از ماهیت هدف شناسایی شده میدهد. این حالت کاربر را قادر میسازد تا بسیاری از متغیرها و تنظیمات مانند ZB Filter، ویژگی Hot rocks، Turbo Mode و Sensitivity را تنظیم کند تا بهترین عملکرد را برای شناسایی اهداف مختلف در شرایط مختلف زمین و زمین داشته باشد.

  • فیلتر ZB

فیلتر ZB با فیلتر کردن تداخل و صداها در خاک های معدنی و خاک های مرطوب، جستجوی سالمی را فراهم میکند، این گزینه برای تمرکز جستجو فقط بر روی فلزات گرانبها و طلا و نادیده گرفتن سیگنال های اهداف ساخته شده از فلزات غیر گرانبها مفید است.

این گزینه را میتوان در یک مقدار خاص در یک محدوده تنظیم کرد به طوری که هر چه مقدار بالاتر باشد، احتمال کشف اهداف بی ارزش کمتر میشود. بنابراین کاربر میتواند آن را طوری تنظیم کند که سیگنال های دریافتی را فیلتر کرده و احتمال کشف اهداف ارزشمند را افزایش دهد.

  • گزینه HOT ROCK

سنگ داغ هر سنگ یا قطعه سنگی است که حاوی مواد معدنی فلزات گرانبها (مثلاً طلا، نقره یا مس) نباشد، اما هنگام عبور از روی آن توسط فلزیاب، سیگنال‌های صوتی مشابه سیگنال‌های این فلزات میدهد. این ویژگی فلزیاب نقطه زن استینگر X5 در فیلتر کردن و کاهش این سیگنال ها برای به دست آوردن نتایج دقیق تر و مطمئن تر و جلوگیری از شناسایی اهداف فلزی بی ارزش مفید است.

  • گزینه حالت توربو

در هنگام استفاده از حالت All Metal Detection، این گزینه با فعال شدن توسط کاربر با افزایش مقدار آن، امکان کشف اهداف در اعماق بیش از 30 درصد را فراهم میکند که امکان کشف گنجینه های ارزشمند را افزایش میدهد. بسته به ساختار خاک، تنظیم حساسیت را میتوان کاهش یا افزایش داد.

  • کارایی حساسیتپ

همانطور که اعداد را افزایش میدهید، عمق بیشتری به دستگاه میدهد و به شما امکان تشخیص طلا، سکه ها، اشیاء و جواهرات را 10٪ عمیق تر تشخیص دهید. با کاهش اعداد، ساختارهای معدنی در خاک تحت تأثیر قرار نمیگیرند.

  • تعادل خودکار زمین

ویژگی تعادل زمین خودکار فلزیاب نقطه زن استینگر X5 به صورت خودکار و قابل فهم انگلیسی طراحی شده است تا فردی که هرگز از آشکارساز استفاده نکرده است بتواند در عرض چند ثانیه از آشکارساز حرفه ای خود برای یافتن اهداف مدفون استفاده کند.

معرفی فلزیاب نقطه زن پالسی شرکت فلزیاب افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *