دستگاه فلزیاب الکترا Electra

دستگاه فلزیاب الکترا Electra

دستگاه فلزیاب الکترا Electra

دستگاه فلزیاب الکترا Electra ساخت کمپانی آژاکس امریکا از بهترین قطعات برای شخیص استفاده میکند، که سبب کارایی و کیفیت بی نظیر این فلزیاب میشود، طراحی این طلایاب به گونه ای میباشد که مناسب برای کاوش در زمین های سخت و محیط های پر سر و صدا میباشد.

دستگاه فلزیاب الکترا Electra یکی از بهترین و پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته قادر است فلزات مختلف را در عمق های مختلف شناسایی کند، با داشتن یک فلزیاب موثر است که میتوانید به راحتی فلزات گرانبها را پیدا کنید و از آنها بهره ببرید. این طلایاب با استفاده از سیستم های جستجو مدرن طراحی شده است  و دارای عملکرد سطح بالا برای تشخیص الماس و سنگ های قیمتی زیر زمین است.

عمق کاوش این فلزیاب 100 متر میباشد، که به دلیل رابط جستجوی آسان و ردیابی دقیق، موقعیت و ردیابی هدف را در اختیار جستجوگران قرار میدهد. دستگاه فلزیاب الکترا Electra دارای پارامتر هایی میباشد که با کمک آن میتوانید نوع اهداف را انتخاب کرده، همچنین فاصله و عمق جستجو را تشخیص دهید. استفاده از این فلزیاب بسیار آسان میباشد لازم به ذکر است که این فلزیاب دارای اندازه کوچکی میباشد اما با دقت بسیار بالایی به کاوش میپردازد.

سیستم تشخیص دستگاه فلزیاب الکترا Electra

دستگاه الکترا دارای 2 سیستم تشخیص میباشد که امکان تنظیم آنها با توجه به نیاز شما برای کاوش به دو صورت وجود دارد که میتوانید به صورت دستی یا اتوماتیک آن را تنظیم کنید در ادامه به بررسی این 2 حالت میپردازیم تا بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

  1.  سیستم تشخیص دوربرد (دستی) 
  2.  سیستم تشخیص دوربرد (اتوماتیک)

دستگاه فلزیاب الکترا Electra

ویژگی دستگاه فلزیاب الکترا Electra

  • قدرت تشخیص الماس و سنگ های قیمتی
  • دستگاه فلزیاب الکترا Electra دارای رابط جستجوی ویژه ای است که نتایج و مختصات سایت جستجو و جهت مسیر هدف را به طور دقیق در صفحه جستجو نمایش میدهد.
  •  این سیستم در چند مرحله توسعه یافته است تا با شناسایی و رصد مکان های هدف از فواصل دور با دقت بالا، بهترین نتیجه را به دست آورد.
  •  این سیستم مانند سایر سیستم های تشخیص دوربرد موجود در بازار نیست، یک سیستم مدرن با طراحی هوشمند و راحت با سیستم های تشخیص و حسگر با حساسیت بالا است که توسط سیستم های انتقال و گیرنده دوگانه پشتیبانی میشود.
  •  یک واحد انتقال فرکانس بالا  وجود دارد که امکان ارسال امواج دقیق برای شناسایی و تحریک مکان های هدف را فراهم میکند، سپس سیستم میتواند سیگنال ها را از طریق آنتن های دریافتی با محرک دوگانه (تحریک باینری) دریافت  کند تا هدف را پیدا کند. مکان و آن را روی صفحه نمایش با چندین نشانگر صوتی و دیجیتالی که در صفحه نتایج ظاهر میشود.
  •  یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های دستگاه، سیستم تعادل هوشمند دستی برای حمل صحیح دستگاه است که در آن نشانگری وجود دارد که بر روی صفحه نمایش برای کاربر ظاهر میشود و کاربر را به مسیر صحیح حمل دستگاه در طول طولانی مدت راهنمایی میکند.
  •  به دلیل وارد کردن دستی جستجوی داده ها مطابق با نیاز کاربر، توسط سیستم دستی نامگذاری شد.
  •  کاوشگر میتواند نوع هدف را از لیست اهداف موجود در سیستم تنظیم کند و منوهای سیستم را کنترل کند، با تنظیمات دیگری نیز برای کنترل میتواند ویژگی های جستجو مانند عمق جستجو را تنظیم کند.
  • دستگاه فلزیاب الکترا Electra میتوان به صفحه نمایش 5 اینچی اشاره کرد که قادر است تنظیمات کلی دستگاه را کنترل کند و نتایج و ویژگی های جستجو را به اپراتور نشان دهد.
  • محل اصلی باتری در داخل دسته حمل دستگاه قابلیت باز و بسته شدن دارد که در صورت آسیب دیدن باتری بدون نیاز به باز کردن قاب اصلی دستگاه به راحتی تعویض میشود.
  • با یک بار شارژ کردن کامل این فلزیاب میتوانید 5 ساعت به صورت مداوم با آن به جستجو بپردازید. همچنین  امکان شارژ سریع  باتری سبب عملکرد بالا و شارژ مناسب کاوش را برای شما فراهم میکند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *