دستگاه آب یاب Geo Seeker

دستگاه آب یاب Geo Seeker

دستگاه آب یاب Geo Seeker

دستگاه آب یاب Geo Seeker یک فلزیاب حرفه ای برای تشخیص آب های زیر زمینی است این فلزیاب از بهترین تکنولوژی های  آلمانی OKM استفاده میکند. Geo Seeker از سیستم ژئوالکتریکی پیشرفته برای یافتن ذخایر آب زیرزمینی استفاده میکند و همچنین حفره های پنهان در زیر زمین، زیرا آب را با اندازه گیری مقاومت زمین تشخیص میدهد.

این فلزیاب اسکن داده ها را را به صورت گرافیک سه بعدی با استفاده از نرم افزار آنالیز مخصوص نمایش میدهد، همچنین قادر است تا رسوبات آب زیرزمینی را با جزئیات کامل مانند عمق و موقعیت پیدا کند. دستگاه آب یاب Geo Seeker یک دستگاه همه کاره است که امکان تشخیص تونل ها، اتاق ها را نیز برای شما فراهم میکند.

دستگاه آب یاب Geo Seeker

ویژگی های دستگاه آب یاب Geo Seeker

حالت های اسکن

کاربر دستگاه میتواند تمامی قطعات را کنترل کند با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی تبلت اندروید همراه، زیرا ارتباط بین سخت افزار دستگاه و تبلت توسط Wi-Fi انجام میشوددستگاه آب یاب Geo Seeker دارای 3 حالت اسکن میباشد که با توجه به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید.

  •  اسکن فعال (دقیق)

هنگام استفاده از این حالت اسکن، دستگاه آب یاب Geo Seeker از دو الکترود  برای تزریق نیروی الکتریکی به خاک زیرزمینی استفاده میکند،دو الکترود اضافی در حال اندازه گیری اختلاف پتانسیل (افت ولتاژ) هستند. کاربر میتواند محدوده عمق (بین 5 تا 250 متر) را تعریف کند که او قرار است اندازه گیری خود را انجام دهد. این حالت اسکن برای تشخیص آب زیرزمینی مناسب است.

  •  اسکن فعال (سریع)

این حالت اسکن یک نسخه سریع از اسکن دقیق است. همچنین جریان الکتریکی را به زیرزمین تزریق میکند بنابراین این حالت اسکن برای تشخیص سریع بهترین گزینه است.

  •  اسکن غیرفعال

هنگام استفاده از این حالت اسکن، دستگاه آب یاب Geo Seeker از دو الکترود استفاده میکند فقط برای خواندن ولتاژ طبیعی زیرزمینی اما بدون برق به زیرزمین تزریق میشود بنابراین این حالت فقط برای تشخیص جریان آب زیرزمینی استفاده میشود.

 تبلت کامپیوتر و نرم افزار آنالیز سه بعدی

دستگاه آب یاب Geo Seeker همراه با رایانه لوحی مدرن با سیستم عامل اندروید، همچنین تبلت دارای نرم افزار از پیش نصب شده ای است که اجزای سخت افزاری را کنترل میکند که برای دریافت داده های اسکن شده و نمایش آن به صورت گرافیک سه بعدی استفاده میشود.

برنامه نرم افزار همچنین دستورالعمل های گام به گام ساده را ارائه میدهد برای کمک به کاربر در تکمیل اندازه گیری او به سادگی این دستورالعمل های تصویری را تا پایان اندازه گیری دنبال میکند.

سپس پس از اتمام اندازه‌گیری، یک نمایش گرافیکی سه بعدی از مقادیر اندازه‌گیری ایجاد میشود و سپس بر روی صفحه نمایش رایانه لوحی نمایش داده میشود. سپس کاربر میتواند از گزینه های تنظیم رنگ ارائه شده توسط برنامه استفاده کند.

معرفی اسکنر فلزیاب شرکت فلزیاب افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *