تعمیر فلزیاب و گنج یاب

تعمیر فلزیاب و گنج یاب

تعمیر فلزیاب و گنج یاب

شرکت فلزیاب افشار علاوه بر فروش دستگاه فلزیاب خدمات تعمیر فلزیاب و گنج یاب را برای مشتریان به صورت تخصصی انجام میدهد همچنین بعد از خرید فلزیاب میتواندی ازخدمات پس از فروش فلزیاب و گنج یاب استفاده کنید، ارتقاء و به روز رسانی انواع فلزیاب داخلی و خارجی با سال‌ها تلاش در این شرکت انجام میشود تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهیم. در هنگام خرید فلزیاب توجه داشته باشید که دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشید زیرا در این صورت هزینه تعمیر دستگاه بسیار پایین تر میباشد

دستگاه های فلزیاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر امکان دارد دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر فلزیاب و گنج یاب داشته باشید، در این حالت به هیچ عنوان دستگاه را باز نکنید و دستگاه را به دست هرکسی نسپارید زیرا دستگاه های فلزیاب نیاز به دانش های خاصی برای تعمیر دارد و اگر اطلاعات کافی را نداشته باشید میتوانید سبب خرابی بیشتر دستگاه و حتی صدمات جبران ناپذیر شوید و هزینه بالایی برای تعمیر دستگاه پرداخت کنید.

از آنجایی که دستگاه های فلزیاب خارجی دارای گارانتی نیستند و قطعات آنها سخت پیدا میشه دارای هزینه های بالاتری نسبت به دستگاه های مونتاژ شده میباشد ما در شرکت افشار انواع فلزیاب های بوقی، اسکنر فلزیاب، ردیاب طلا را تعمیر میکنیم و از بهترین قطعات در آنها استفاده میکنیم. هزینه تعمیر فلزیاب و گنج یاب با توجه به میزان خرابی دستگاه میباشد. برای تعمیر فلزیاب و گنج یاب در ابتدا دستگاه باید توسط متخصصین ما مشاهده و عیب یابی شود و سپس با اعلام هزینه به مشتری و تایید آن از 7 الی 10 روز زمان میبرد.

 

تعمیر فلزیاب و گنج یاب

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید تعمیر فلزیاب و گنج یاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *