خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

بهترین فلزیاب پالسی اورجینال

بهترین فلزیاب پالسی اورجینال

فلزیاب ها در تشخیص اهداف با ارزش نقش بسیار مهمی دارند، یکی از مدل های دستگاه های فلزیاب که مجبوبیت بالا دارد فلزیاب پالسی میباشد که علاوه بر گنج یابی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرید. دستگاه های طلایاب پالسی به عنوان فلزیاب PI نیز شناخته میشوند که برای تشخیص نوع فلز و عمق کاوش در بسیاری از زمین ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 نمیتوان یک دستگاه را برایبهترین فلزیاب پالسی اورجینال در بازار معرفی کرد زیرا بهترین فلزیاب با توجه به نیاز اپراتور ومحیط کاوش متفاوت میباشد و هر دستگاهی عملکرد های متفاوتی را ارائه میدهد. در ادامه مقاله طلایاب های پالسی که توانسته عملکرد چشم گیری را ارائه دهد به شما معرفی میکنیم تا بتوانید یک خرید فلزیاب مناسب برای کاوش خود را داشته باشید.

 دستگاه های طلایاب پالسی زیادی در بازار وجود دارد که اگر از افراد تازه وارد به کار جستجو باشید ممکن است گمراه شوید، طلایاب های پالسی خارجی به دلیل واردات سخت دارای قیمت بالاتری نسبت به کارایی دستگاه میباشد و در برخی موارد مناسب برای خاک ایران که دارای مواد معدنی زیادی هست نمیباشد. بسیاری از دستگاه های موجود در ایران که مونتاژ شده یا شرکتی هستند دارای عملکرد خوب و قیمت مناسب تری هستند.

معرفی بهترین فلزیاب پالسی اورجینال

فلزیاب بوقی NOVA

بهترین فلزیاب پالسی اورجینال

فلزیاب پالسی ارزان  کامپکس ایکس 5

معیارهای انتخاب بهترین فلزیاب پالسی اورجینال

دستگاه فلزیاب چندکاره 

دسته دیگری از فلزیاب ها هستند که قابلیت چند دستگاه را باهم برای شما فراهم میکند، در واقع در تولید و ساخت یک دستگاه از فناوری های چند فلزیاب استفاده شده است که به شما امکانات بالاتری در کاوش میدهد برخی از این دستگاه هارا معرفی خواهیم کرد که با بهترین قطعات و تکنولوژی ها ساخته شده.

دستگاه فلزیاب پالس پاور LX7000 یک فلزیاب با قابلیت های بالا میباشد این فلزیاب قدرتمند قابلیت یک فلزیاب پالسی و اسکن زمین به صورت سه بعدی را برای شما فراهم میکند، با خرید این دستگاه فلزیاب چندکاره شما در واقع دارای دو دستگاه فلزیاب هستید و میتوانید از قابلیت نقطه زنی این فلزیاب تا 3.5 متر استفاده کنید و در صورت نیاز به کاوش در عمق بالاتر از اسکنر تصویری استفاده کرده و تا 8 متر کاوش کنید.

دستگاه دیگری از طلایاب ها که با خرید آن میتوانید داشتن یک دستگاه فلزیاب چندکاره را تجربه کنید کامپکس ایکس 6 میباشد این فلزیاب دارای قیمت ارزان میباشد و قابلیت نقطه زنی و شعاع زنی را برای شما فراهم میکند. با قابلیت شعاع زنی دستگاه میتوانید تا 1000 متر در زمین های وسیع کاوش کنید و محدوده را کاهش داده سپس با قابلیت نقطه زنی دستگاه طلایاب نقطه دقیق را پیدا کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید بهترین فلزیاب پالسی اورجینال با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل