خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024

بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024

علم و دانش و تکنولوژی ها برای ساخت و تولید دستگاه های فلزیاب هر سال در حال پیشرفت میباشند در این مقاله بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد، تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله آزمایش شده میباشند و کارایی عالی را برای اپراتور فراهم میکنند. هر شرکتی در ساخت جدیدترین محصولات خود تلاش میکند تا کیفیت و عملکرد بالاتری را نسبت به گذشته ارائه دهد تا بتواند نظر مشتریان خود را جلب کند.

فلزیاب بوقی به عنوان فلزیاب نقطه زن نیز شناخته میشود که دارای مدل های متفاوتی میباشد و از دسته دستگاه های طلایابی است که کاوشگران و جستجوگران گنج علاقه بالایی نسبت به آن ها برای کاوش نشان میدهند. همان طور که از نام آن ها مشخص است یا استفاده از صدای بوق شما را در هنگام تشخیص فلز مطلع میکند. دستگاه های فلزیاب بوقی دارای یک دیسک جستجو هستند که با نام های کویل فلزیاب، لوپ، سیم پیچ جستجو شناخته میشوند.

توجه داشته باشید که هرچه انداره این دیسک بزرگتر باشد امکان کاوش در عمق بالاتری را برای شما فراهم میکند، همچنین برخی از این کویل ها دارای قابلیت ضد آب هستند که به اپراتور امکان کاوش در آب های کم عمق را میدهد. لازم به ذکر است که فقط لوپ دستگاه ضد آب میباشد و نمیتوان خود دستگاه را مستقیم وارد آب کنید.

بعد از قرار دادن لوپ روی دستگاه  و روشن کردن از طریق دیسک فلزیاب سیگنال الکترومغناطیسی دریافت میشود سپس امواج با فرکانس‌های مختلف ارسال میشوند. این امواج ارسال شده هنگام برخورد با اهداف فلزی از خود یک صدا بوق تولید میکنند، البته با انجام تنظیمات تفکیک دستگاه میتوانید این صدا را محدود به طلا کنید که در این صورت با رسیدن به فلزات دیگر دستگاه آن هارا تشخیص نمیدهد.

یکی از ویژگی هایی که بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 ارائه میدهد تشخیص انواع فلزات با گوش دادن به صدای بوق دستگاه میباشد، هرچه این صدای بوق فلزیاب بیشتر و قدرت بالاتری داشته باشد یعنی ابعاد هدف بیشتر و در عمق کمتری میباشد و برعکس صدای ضعیف به معنی هدف کوچکتر در عمق بالاتری است.

انواع فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب های نقطه زن بوقی دارای مدل های پالسی، VLF و فلزیاب قلمی میباشند که اگر بخواهیم توضیح مختصری درباره هرکدام برای درک بهتر انواع دستگاه های فلزیاب بوقی ارائه دهیم میتوان گفت فلزیاب ها با سیستم کاری VLF مناسب برای سکه یابی هستند و عمق کاوش آنها کم است و تا 1 متر 50 سانت بیشتر امکان کاوش به اپراتور نمیدهند اما قدرت تفکیک بالایی دارند.

فلزیاب های پالسی که به عنوان PI نیز شناخته میشوند با لوپ یک در یک امکان کاوش در عمق بالاتری را فراهم میکنند که با توجه به نوع زمین، ابعاد لوپ، اندازه هدف به 3 الی 4 متر میرسد. بالانس این دستگاه ها به صورت دستی و یا اتوماتیک با توجه به نوع دستگاه انجام میشود.

مدل دیگری از فلزیاب های نقطه زن بوقی هستند که به عنوان فلزیاب سطحی و مکمل استفاده میشوند، عمق کاوش این فلزیاب ها 20 الی 30 سانتی متر میباشد که به شما کمک میکند تا بعد از حفاری اشیاء با ارزش را پیدا کنید.

معرفی بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024

در اول لیست بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 میتوان فلزیاب پالسی نوا پلاس را معرفی کرد این فلزیاب دارای قدرت باورنکردنی میباشد و به دلیل حساسیت بالا محبوبیت زیادی در بین اپراتور ها دارد و میتواند با فلزیاب لورنز رقابت کند، بالانس این فلزیاب به صورت اتوماتیک است که بسیار دقیق است و میتوانید بدون خطا به کاوش بپردازید.

    فلزیاب بوقی نوا پلاس

دستگاه دیگری که میتوان به عنوان بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 به آن اشاره کرد فلزیاب کامپکس ایکس 5 است که دارای قیمت مناسبی میباشد و برای کسانی که به دنبال یک فلزیاب ارزان و قوی هستند یک انتخاب عالی است، بالانس این فلزیاب به صورت دستی میباشد و قابلیت تنظیم آن با توجه به نیاز اپراتور انجام میشود.

برخی دیگر از دستگاه های فلزیاب هستند که قابلیت هایی بیشتر از یک دستگاه فلزیاب را به شما ارائه میدهند فلزیاب کامپکس ایکس 6 بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 به عنوان یک فلزیاب دوکاره برای شما امکان نقطه زنی و شعاع زنی را فراهم میکند و میتوانید به راحتی در زمین های وسیع محدوده کاوش را کاهش داده و با نقطه زنی آن محل دقیق هدف را مشخص کنید.

این نوع دستگاه های فلزیاب که به عنوان فلزیاب دستی و بازرسی بدنی کارایی دارد همان طوز که اشاره کردیم عمق کاوش کمی دارند، این نوع فلزیاب به دلیل داشتن یک لوپ عمق کاوش بالاتری نسبت به دیگر فلزیاب های دستی دارد و امکان کاوش تا 50 متر را برای شما فراهم میکند.

نکات استفاده از فلزیاب بوقی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل