انواع فلزیاب نقطه زن

انواع فلزیاب نقطه زن

انواع فلزیاب نقطه زن

 در این مقاله به بررسی انواع فلزیاب نقطه زن میپردازیم و نحوه کار آنها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب درست در خرید فلزیاب داشته باشید، تمامی فلزیاب های نقطه زن معرفی شده در این مقاله توسط مهندسین شرکت فلزیاب افشار تست شده و بهترین نتیجه و عملکرد را در اختیار اپراتور قرار میدهد،با ما همراه باشید تا بهترین دستگاه های فلزیاب نقطه زن در ایران را به شما معرفی کنیم.

فلزیاب نقطه زن چیست

فلزیاب نقطه زن یک دستگاه الکترونیکی برای تشخیص اهداف فلزی که در زیر زمین پنهان شده است میباشد و قابلیت تشخیص اشیاء طلا، نقره، برنج و برخی فلزات دیگر را دارد که با توجه به دستگاهی که خریداری میکنید متفاوت است. انواع فلزیاب نقطه زن در بازار وجود دارد که اگر از کسانی هستید که اطلاعات زیادی درباره این نوع فلزیاب ها ندارید ممکن است سردرگم شوید.

معرفی انواع فلزیاب نقطه زن بوقی

  • فلزیاب نقطه زن بوقی VLF

فلزیاب های نقطه زن بوقی دارای سیستم های کاری متفاوتی هستند، برخی از این نوع طلایاب ها با سیستم Very low Frequency کار میکنند که به  VLF معروف هستند، دستگاه طلایاب هایی که از این نوع سیستم برای جستجو استفاده میکنند معمولا سکه یاب هستند و حساسیت بالایی دارند. فلزیاب های VLF دارای دیسک جستجو هستند که از اختلاف فاز فرکانس سیم پیچ فرستنده و گیرنده یک فلز خاص را تشخیص میدهند، زیرا فلزات مختلف مثل آهن و طلا اختلاف فاز های متفاوتی به هنگام القاء تولید میکنند.

مشخصات فلزیاب نقطه زن بوقی VLF

  1. این نوع دستگاه های طلایاب دارای سیستم تفکیک پذیر قدرتمندی هستند و میتوانند انواع فلزات طلا، مس و نقره را تفکیک کنند.
  2. منبع تغذیه این دستگاه ها باتری میباشد که مصرف بسیار کمی نسبت به دیگر سیستم ها دارد، در نتیجه بیشتر میتواند شارژ را نگهدارد و با آن به جستجو پرداخت.
  3. قیمت این نوع دستگاه های فلزیاب به دلیل واردات از دستگاه های مونتاژ شده بیشتر میباشد و عمق کاوش کمتری دارد.

فلزیاب نقطه زن VLF

  • فلزیاب نقطه زن بوقی Pi

این نوع فلزیاب های نقطه زن بوقی که دارای سیستم کاری PI هستند به عنوان فلزیاب پالسی شناخته میشوند و از القای پالس استفاده میکنند این نوع فلزیاب ها نیز دارای دیسک جستجو هستند و برخی از آن ها دارای چند لوپ هستند که هر کدام برای عمق و مکان های متفاوت کارایی های مختلفی را به اپراتور میدهدو توجه داشته باشید هرچه این دیسک بزرگتر باشد عمق بالاتری را برای جسنجو فراهم میکند.

مشخصات فلزیاب نقطه زن پالسی

  1. این نوع فلزیاب دچار تداخل سیگنال در زمین های معدنی نمیشوند و به راحتی میتوانید در هر زمینی با آن به کاوش بپردازید.
  2. عمق کاوش در این فلزیاب ها بالاتر از سیستم های VLF است و میتواند به راحتی اشیاء با ارزش را کشف کند.
  3. این فلزیاب ها دارای دیسگ های جستجو بیشتری هستند.
  4. باتری موجود در این دستگاه ها با یک بار شارژ امکان کاوش تا 5 ساعت را برای شما فراهم میکند.

 فلزیاب نقطه زن پالسی

در انواع فلزیاب نقطه زن فلزیاب های راکتی به عنوان فلزیاب سطحی شناخته میشوند و به عنوان یک فلزیاب مکمل درکنار دیگر دستگاه ها کارایی چشم گیری را ارائه میدهند، این نوع دستگاه های طلایاب با رسیدن به هر فلزی با صدا بوق یا لرزش شما را مطلع میکنند و اگر در جستجو اهداف چیزی را جا گذاشته باشید میتوانید پیدا کنید. همچنین برای استفاده های امنیتی و بازرسی بدنی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. عمق کاوش این فلزیاب ها کم میباشد و نمیتوانند اهداف را در عمق بالا تشخیص دهند.

 فلزیاب نقطه زن دستی

معرفی فلزیاب نقطه زن تصویری

  • فلزیاب نقطه زن تصویری

انواع فلزیاب نقطه زن بوقی را به شما معرفی کردیم حال به مدل دیگه ای از فلزیاب های نقطه زن میپردازیم که به فلزیاب نقطه زن تصویری، فلزیاب مگنومتر، اسکنر فلزیاب معروف هستند، این نوع دستگاه های فلزیاب دارای محبوبیت بالایی در بین کاوشگران هستند، همان طور که از نام این نوع طلایاب ها مشخص است یک تصویر سه بعدی از محدوده اسکن شده را به شما نمایش میدهد.

این فلزیاب ها با یک نرم افزار تخصصی کار میکنند که در زمان خرید فلزیاب برای شما روی لپ تاپ نصب و کارایی آن به صورت کامل به شما آموزش داده میشود. به کمک این نرم افزار میتوانید اطلاعات مفیدی را بدست آورید و اهداف با ارزش، اتافک، حفره را تشخیص دهید. این فلزیاب ها دارای عمق کاوش بسیار بالایی هستند. توجه داشته باشید فلزیاب های تصویری قابلیت تشخیص طلای جدید را ندارند و مناسب برای گنجینه ها و طلا های قدیمی هستند.

فلزیاب نقطه زن تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *