گنج یاب حرفه ای

گنج یاب حرفه ای

گنج یاب حرفه ای

در این پست قصد داریم تا در مورد ویژگی های یک گنج یاب حرفه ای و قابلیت هایی که باید داشته باشد صحبت کنیم. کاوشگران حرفه ای استفاده از یک گنج یاب حرفه‌ای را برای دفینه یابی و گنج یابی نسبت به فلزیاب های معمول ترجیح میدهند و برای کار خود دلایلی همچون عمق کاوش بیشتر، ثبات بیشتر و خطای کمتر، قابلیت نقطه زنی و همچنین امکان ارائه تصویر از اهداف زیر زمین را بیان میکنند.

باید توجه داشت که برخورداری از قابلیت ها و امکانات متعدد سبب افزایش قیمت تمام شده دستگاه گنج یاب میشود. یک گنج یاب حرفه ای با توجه به نیاز اپراتور و کارایی که از دستگاه نیاز دارید متفاوت است. به صورت مختصر بخواهیم انواع دستگاه فلزیاب را معرفی کنیم میتوان به فلزیاب شعاع زن، اسکنر فلزیاب، فلزیاب پالسی اشاره کرد.

فلزیاب شعاع زن مناسب برای منطقه های بزرگ که نقطه مشخصی در آن وجود ندارد میباشد، که به کاهش محدوده کمک میکند. فلزیاب های دیگر که به عنوان نقطه زن نیز شناخته میشوند برای پیدا کردن محل دقیق اهداف با ارزش میباشد که کار اصلی آن ها تشخیص اهداف است که به گونه های مختلف این عمل را انجام میدهند.

فلزیاب بوقی که با سیستم پالسی نیز شناخته میشوند دارای تفکیک میباشند که به شما کمک میکند تا فقط به دنبال فلزات با ارزش بگردید و امکان کاوش تا 3 الی 4 متر را برای شما فراهم میکند. دستگاه های فلزیاب تصویری برای کاوش در عمق های بالاتر است و با نمایش یک تصویر سه بعدی اطلاعات مفیدی در اختیار اپراتور قرار میدهد.

معرفی انواع گنج یاب حرفه ای

بهترین طلایاب

خرید فلزیاب  بوقی کامپکس ایکس 5

گنج یاب حرفه ای نقطه زن تصویری

فلزیاب های تصویری دارای سیستم مگنومتر میباشند و قابلیت تشخیص طلا از دیگر فلزات و تشخیص مواد معدنی، سنگ‌ها یا کانی ها را دارد. همچنین با ارزش یا بی ارزش بودن هدف مورد نظر را مشخص میکند و این امکان را میدهند که ایده بهتری در مورد آنچه پیدا کرده اید به دست آورید.

کار با فلزیاب تصویری نیازمند یک نرم افزار تخصصی میباشد فلزیاب تصویری یا همان اسکنر فلزیاب توانایی اسکن و ارائه تصویر فلز، تشخیص حفره ها و فضاهای خالی، تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، را دارد. این نرم افزار در هنگام خرید فلزیاب تصویری همراه با آموزش در اختیار شما قرار میگیرد.

فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

خرید اسکنر فلزیاب

فلزیاب تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویری توربو 20000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل  همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای خرید گنج یاب حرفه ای با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *