خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT: فلزیاب دستی (Handheld Metal Detector) یک دستگاه الکتریکی با قابلیت حمل و استفاده آسان میباشد این فلزیاب یکی از ابزار های کارآمد در پیدا کردن فلزات در زمین های مختلف میباشد هنگامی که این دستگاه به فلز نزدیک شود میدان مغناطیسی فلز تغییر میکند و سبب ایجاد صداهایی میشود که کاوشگران را متوجه وجود فلز میکند. 

فلزیاب های دستی به دلیل حساسیت بالایی که دارند توانایی تشخیص هر ماده فلزی را دارند و این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که توسط کمپانی های متفاوتی تولید و عرضه شدند در ادامه به معرفی فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT میپردازیم.

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT ساخت کمپانی گرت امریکا است این نوع فلزیاب ها دارای طراحی ساده و کارایی بالایی هستند که به نام های فلزیاب دستی، فلزیاب راکتی، فلزیاب بازرسی بدنی شناخته میشوند این دستگاه ها توانایی تشخیص همه فلزات را داشته.

قابلیت ضد آب بودن فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT کاوشگران را قادر میسازد تا در مناطق ساحلی به کاوش بپردازند عمق کاوش این دستگاه 30 سانتی متر میباشد و تا 3 متر زیر آب توانایی استفاده از فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT را دارید.

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

کاربرد فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

ویژگی های فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

خروج از نسخه موبایل