خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب بیونیکX4 ساخت OKM آلمان

فلزیاب بیونیکX4 ساخت OKM آلمان

شرکت فلزیاب OKM آلمان سازنده انواع تجهیرات الکترونیکی و زمین شناسی در سال 2002 در آلمان تاسیس و شروع به کار کرد.

این کمپانی با استفاده از بهترین تکنولوژی و علم روز جهان دستگاه های با کیفیت بالایی تولید کرده که توجه فعالان این عرصه را به خود اختصاص داده است.

شرکت فلزیاب OKM  به دلیل کیفیت بالایی که در تولیدات دستگاه فلزیاب داره به عنوان مرجعی برای دیگر تولیدکنندگان بوده و دیگر رقبا سعی دارند کیفیت محصولات خود را به محصولات این شرکت نزدیک کنند.

ردیاب بیونیک X4 را برای گنج یابان ، جستجو گران طلا ، و افراد جستجوگر دفینه های طلا طراحی کرده است .

مزیت ردیاب بیونیک X4:

هم به صورت معمولی کار می کند و هم می توان آن را به یک موبایل هوشمند اندروید وصل کرد و محل دفن شده طلا را در دور دست به صورت تصویری در موبایل مشاهده کرد .

ارتباط همزمان دستگاه ردیاب بیونیک ایکس 4 با موبایل هوشمند اندروید از طریق بلوتوث موجب می شود که اطلاعات را به صورت تصویری روی صفحه موبایل به نمایش میدهد. به همین خاطر گنج یاب سمت و سوی هدف و علاوه بر آن محل هدف را در صفحه نمایش تلفن هوشمند میبیند و میتواند از طریق فشار دگمه روی دسته دستگاه از آن محل عکس بگیرد. علاوه بر آن دستگاه طلایاب از راه دور بیونیک ایکس 4 از دو روش متفاوت برای پیدا کردن طلا از فاصله دور استفاده میکند:

شیوه ردیابی بیونیک /سیستم ردیابی با استفاده از انرژی بدن

در این شیوه ردیابی طلا دستگاه بیونیک ایکس 4علاوه بر سیستم خود از انرژی بدن کاربر هم استفاده میکند وبه صورت خیلی حساس شروع به ردیابی میکند. به همین خاطر در این شیوه دستگاه قادر است همه نوع طلایی را پیدا کند. در این حالت اهمیتی ندارد که طلا قدیمی است یا جدید، مدت زیادی از دفن آن گذشته است یا به تازگی دفن شده است و اشیای ساخته شده از طلا که روی سطخ قرار دارند، در هر صورت ردیاب بیونیک ایکس 4 آنها را پیدا میکند.

سیستم ردیابی آیونیک /سیستم محفظه – یون

سیستم ردیابی یونی تشعشع یونها (خروجی یونهای )عتیقه های ساخته شده از طلا را ردیابی میکند. این سیستم ردیابی فقط قادر است اشیا طلایی قدیمی که زمان طولانی زیر خاک بوده اند را پیدا کند

در سیستم ردیابی طلای آیونیک دستگاه خروجی یون طلای دفن شده را اندازه گیری میکند. در این شوه ردیابی تنها برای ردیابی طلاهای قدیمی است که در زمان های گذشته دفن شده اند. به خاطر ادغام چند سیستم در این دستگاه میتوان هم برای پیدا کردن طلا و هم برای گنج یابی از این دستگاه استفاده کرد. چند کارایی این ردیاب طلااز این قراراست:

جستجوی طلای دفن شده: حلقه طلا ، سکه های طلا ، طلا به همراه جواهرات ، مجسمه طلا ،شمش های طلا
جستجوی طلای طبیعی، قطعات طلا ،رگه های خالص طلا ، معدن طلا ، و تکه های خالص طلا که در میان سنگهای سخت و کوارتز وجود دارد
ردیاب طلای بیونیک ایکس 4 نه فقط در محل های بیابانی و خشک کار میکند همچنین در محل های مرطوب هم به درستی جواب داده است .حتی در زمین های خیس بعد از باران و برف بدون هیچ مشکلی کار میکند.

فلزیاب بیونیکX4 ساخت OKM آلمان

مشخصات فلزیاب بیونیکX4 ساخت OKM آلمان:

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات فلزیاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت فلزیاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع فلزیاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران میباشد. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما میباشد. تمام محصولات شرکت فلزیاب افشار در هنگام تحویل، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، میباشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار:

خروج از نسخه موبایل