پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

گنج یاب تصویری آلمانی

گنج یاب تصویری آلمانی

کمپانی okm در ساخت گنج یاب تصویری آلمانی یکی از بهترین ها میباشد، دستگاه های تولید شده در این شرکت دارای بهترین تکنولوژی ها و قطعات میباشد اما به دلیل واردات و انبار داری هزینه این دستگاه ها نسبت به عملکردی که ارائه میدهد در ایران بالا است. در شرکت ما با استفاده از فناوری های شرکت okm و قطعات خارجی دستگاه های فلزیاب تصویری مونتاز میشود.

گنج یاب تصویری آلمانی که در شرکت ما مونتاژ شده مناسب با خاک ایران هستند و با قیمتی که پرداخت میکنید کارایی چشم گیری را برای شما فراهم میکند با یک بار تست کردن دستگاه تفاوت را مشاهده خواهید کرد، همچنین دستگاه هایی که از خارج وارد میشوند شامل گارانتی در ایران نیستند اما تمامی محصولات شرکت افشار دارای تضمین کیفیت و گارانتی هستند.

اگر به دنبال خرید گنج یاب تصویری آلمانی هستید اما نمیدانید چه دستگاهی را خریداری کنید و تازه به این کار وارد شدید و اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد میکنم از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا با بودجه ای که دارید بهترین فلزیاب تصویری را به شما معرفی کنیم و با آموزش رایگان شمارا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل کنیم.

دستگاه های فلزیاب تصویری علاوه بر شناسایی فلز با ارزش میتواند به شما حفره،غار، اتاقک را با استفاده از یک برنامه تخصصی به شما نمایش دهد، این تصویر میتواند کمک بالایی به اپراتور در پیدا کردن انواع اهداف داشته باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید در گنج یاب تصویری آلمانی امکان تشخیص طلا جدید نیست و فقط طلایی که چندین سال زیر خاک بوده را تشخیص میدهد.

دستگاه های فلزیاب تصویری توانسته مجبوبیت بالایی را در بین کاوشگران بدست آورد ولی کار با این فلزیاب نیاز به تمرین و تکرار دارد تا بتوانید یک اسکن حرفه ای بگیرید و سپس آن را تحلیل کنید، در ادامه به شما بهترین دستگاه هایی که تست شده و در آزمایشات جواب خود را پس داده معرفی خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین گنج یاب تصویری آلمانی

فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری توربو 20000

فلزیاب تصویری توربو 18000

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید گنج یاب تصویری آلمانی با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *