فلزیاب کامپکس ایکس 5

فلزیاب کامپکس ایکس 5

فلزیاب کامپکس ایکس 5 یک فلزیاب بوقی با سیستم کاری PI است که در مقابل قیمت مناسبی که دارد عملکرد بالایی دارد در اختیار اپراتور قرار میدهد این فلزیاب به عنوان محبوب ترین و ارزانترین فلزیاب بوقی پالسی مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد.

این دستگاه شامل سه لوپ جستجو میباشد لوپ 60، 25 و کابل یونیورسال 1 در 1 که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل میکند، جهت کاوش با فلزیاب پالسی میبایست به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرده و با حرکت پویا ( حرکت افقی لوپ بر روی سطح زمین ) منتظر شنیدن صدای بوق حاصل از کشف فلز توسط دستگاه شویم.

فلزیاب کامپکس ایکس 5 دارای باتری قدرتمند میباشد که با یک بار شارژ کامل این فلزیاب میتوانید 3 الی 5 ساعت یه صورت مداوم به کاوش بپردازید از دیگر ویژگی های این فلزیاب قدرتمند قدرت حذف ذرات خاک میباشد طراحی این فلزیاب به گونه ای میباشد که حتی افراد مبتدی میتوانند پس از آموزش کار با این فلزیاب و استفاده از دفترچه راهنمای فارسی به راحتی به کاوش بپردازند و نتیجه عالی را دریافت کنند.

بالانس این فلزیاب ارزان قیمت و قدرتمند به صورت دستی است از دیگر ویژگی های فلزیاب کامپکس ایکس 5 سه حالت جستجو در این دستگاه فلزیاب میباشد حالت ALL METAL که برای تشخیص تمامی فلزات است، حالت دوم JUST GOLD میباشد که فقط برای پیدا کردن طلا مورد استفاده قرار میگیرد حالت سوم آنالیز است که طلا را ازبقیه فلزات جدا میکند.

درهنگام جستجو با فلزیاب کامپکس ایکس 5 هر جا كه دستگاه واكنش صوتی داشت آنجا را علامت میزنیم وسپس آنجا را تست میكنیم به اين صورت كه خاك آنجا را برداشته وكنار میزنیم و دوباره با همان تنظیم قبل از آنجا عبور میكنیم اگر واكنش صوتی داشتیم محل را آماده برای تنظیم تفكیك يا همان GOLD میكنیم.

فلزیاب کامپکس ایکس 5

روش تنظيم فلزیاب کامپکس ایکس 5 درحالت ALL METAL

ابتدا لوپ فلزیاب کامپکس ایکس 5 را وصل كرده و روی زمین مورد نظر قرار میدهیم سپس با ولوم سنس حساسیت را زياد میكنیم، وقتی دستگاه در حالتی باشد که آماده برای جستجو باشد میتوانید حساسیت آن را تنظیم کنید،  آستانه را چگونه در دستگاه میتوان ايجاد کرد؟ خود دستگاه را با کلید روشن خاموش روشن کرده و دستگاه را در حالت جستجوی مورد نظر خود قرار دهید.

 ولوم سنس در دستگاه فلزیاب کامپکس ایکس 5 با sense نشان داده میشود به سمت حرکت عقربه های ساعت چرخانده تا دستگاه از خودش صدا بدهد وقتی صدای دستگاه را شنیديم ولوم سنس را نگه داشته و اين بار ولوم سنس را به سمت عکس دفعه قبلی میچرخانیم تا صدا قطع شود دقت کنید ولوم را زياد برعکس نچرخانیم وقتی صدا زياد بود و ما در حال برگرداندن ولوم برای قطع صدا هستیم ولوم را به آهستگی برگردانیم تا بتوانیم درست در جايی که صدا قطع میشود ولوم را رها کنیم.

منظور از اينکه آهسته برگردانیم تا درست در جايی که صدا قطع شود ولوم را رها کنیم اين است که حساسیت فلزیاب کامپکس ایکس 5 نسبت به فلز بستگی به اين تنظیم دارد يعنی هر چقدر ولوم سنس ما دقیق تر و نزديکتر به فلز باشد دستگاه حساس تر میباشد. سپس نوبت تست تنظیم میرسد به اين صورت كه يك فلزرا از روی لوپ عبور میدهیم اگردستگاه واكنش صوتی نشان داد يعنی اينكه دستگاه آماده میباشد.

نکات استفاده از فلزیاب کامپکس ایکس 5

  1. همیشه شارژ را كامل نگه داريد.
  2.  قبل از هر تنظیم لوپ را روی زمین قرار بدهید.
  3.  از هیچ شارژر ديگری استفاده نکنید.
  4. مراتب تنظیم را طبق دفترچه انجام دهید.
  5.  دستگاه شارژر بزرگ دارد و پروبل آنتن شارژر کوچک دارد اشتباه نزنید.
  6.  اگر هنگام بلند كردن لوپ برای جستجو تنظیم بهم خورد فقط با ولوم SENS تنظیم را به حالت خود يعنی پشت صدا يا صدای زمینه برسانید.
  7.  همیشه يکنواخت و آهسته حرکت کنید.
  8.  در اعماق بالا از سنسور و از کابل يک در يک استفاده کنید.

فلزیاب کامپکس ایکس 5

ویژگی های فلزیاب کامپکس ایکس 5 COMPAX X5

  •  قابلیت پیدا کردن فلزات طلا و نقره در عمق
  •  دارای دیسک  60 سانتی متر و دیسک 25 سانتی متر و لوپ ۱*۱ (یک در یک ) یونیورسال
  •  ثبات و پایدار در هنگام کار
  •  حالت ALL METAL به منظور جستجوی هر نوع فلز
  •  حالت عمق گیری به صورت خیلی دقیق
  •  سیستم ساده و آسان جهت هر اپراتور حرفه ای یا آماتور
  •  دارای بالانس دستی جهت جستجوی تمام فلزات
  •  حالت تفکیک فلزات به صورت دقیق
  • جداسازی فلز و طلا از سایر فلزات
  •  عمق کاوش ۴ متر
  •  قابلیت خرید لوازم جانبی
  •  دارای دفترچه راهنما
  •  آموزش کامل از مبتدی تا حرفه ای
  •  ۱۲ ماه گارانتی
  • ۱سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی

معرفی قویترین فلزیاب بوقی

فلزیاب بوقی NOVA

 

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *