فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی چیست؟

برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار به دنبال فلزیاب هستند شاید این سوال پیش بیاید که فلزیاب پالسی چیست؟ و منظور از پالس چیست؟ کدام نوع فلزیاب بهتر است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با فلزیاب پالسی آشنا کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید با ما همراه باشید.

فلزیاب پالسی چیست و طزر کار آن؟

در ابتدا باید بگوییم که فلزیاب های پالسی از دسته فلزیاب نقطه زن بوقی میباشند فلزیاب پالسی با ارسال یک پالس مغناطیسی به سمت فلز و ایجاد تغییر برعکس آن باعث بوجود آمدن یک میدان مغناطیسی القایی میشود. این عمل ارسال و دریافت با سرعت بالا (بستگی به نوع دستگاه) انجام میشود تا بتواند میدان مغناطیسی هدف را شکار کند. فلزیاب های پالسی نسبت به مدل VLF  عمق بیشتری را مورد کاوش قرار میدهند. از این نوع فلزیاب بیشتر در زمین های نمکی و مرطوب و در کل در زیمن هایی که دارای رسانایی زیادی هستند استفاده میشود، مهمترین ویژگی این فلزیاب تقکیک فلزات است که کار را براش شما بسیار راحت میکند.

فلزیاب پالسی چیست؟

سیم پیچ یا بخش اصلی فلزیاب پالسی

بعد از آشنایی با  موضوع فلزیاب پالسی چیست؟ در ادامه به معرفی بخش اصلی این فلزیاب میپردازیم، در واقع بخش اصلی این فلزیاب سیم پیچ آن میباشد. متناسب با جریان گذرنده از سیم پیچ و تعداد دوران به صورت انرژی میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ایجاد میگردد. در صورت قطع انرژی، ابتدا ولتاژ دو سر سیم پیچ صفر میشود و پس از صفر شدن میدان موجود به صورت میرایی، یک نیروی ضد محرکه در سیم پیچ، القا میگردد.

نیروی ضد محرکه در صورت عدم حضور فلز مستهلک میشود و چنانچه فلزی در حوزه ی عملکرد سیم پیچ وجود داشته باشد، میدان مغناطیسی سیم پیچ بر ان اثر کرده و جریان هایی در آن فلز بوجود میاید؛ به عبارتی در اثر شار عبوری میدان مغناطیسی فلز لحظه ای مغناطیس میشود این امر به مغناطیس یا غیر مغناطیس بودن فلز بستگی دارد. ولی در هر دو حالت نتیجه این است که باعث بیشتر شدن زمان میرایی نیروی ضد محرکه میشود یعنی زمان به صفر رسیدن ولتاژ طولانی تر می شود و یا در بعضی از فلزات سریع تر میشود که کاملا” به نوع فلز بستگی دارد.

معرفی دستگاه فلزیاب بوقی با سیستم کاری پالسی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *