فلزیاب بوقی NOVA

فلزیاب بوقی NOVA

فلزیاب بوقی NOVA

 قبل از معرفی فلزیاب بوقی NOVA به بررسی نحوه کار فلزیاب بوقی میپردازیم، دستگاه های فلزیاب بوقی یکی از ابزار های مهم در صنعت شناسایی فلزات است. این نوع فلزیاب ها از اصول فیزیکی برای تشخیص و شناسایی فلزات استفاده میکنند، یک سیم پیچ با یک جریان الکتریکی متناوب تولید میشود. این جریان الکتریکی باعث تولید یک میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ میشود، اگر فلزی در نزدیکی این میدان باشد جریان الکتریکی در فلز به عنوان یک پارامتر تغییر میکند و باعث تولید یک میدان الکترومغناطیسی جدید میشود.

در دستگاه های فلزیاب بوقی اطلاعات جمع آوری شده به واحد پردازشگر ارسال میشود، این واحد پردازشگر با الگوریتم های خاص، اطلاعات جمع آوری شده را تحلیل کرده و نتایج را به کاوشگران اطلاع میدهد، برخی از فلزیاب های بوقی قابلیت تشخیص نوع فلز را نیز دارد. در ادامه این مقاله به معرفی فلزیاب بوقی NOVA که با تکنولوژی های پیشرفته منحصر به فرد خود به جرعت میتوان گفت از بهترین دستگاه های بوقی در ایران میباشد میپردازیم.

فلزیاب بوقی NOVA از قویترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار است که برای شناسایی فلزات و گنجینه های دفن شده به کار میرود این فلزیاب با دقت بالا و قابلیت تشخیص حرفه ای، برای کاربران طراحی شده و مناسب برای علاقمندان به جستجو دفینه های دفن شده میباشد. در ادامه این مقاله به بررسی این فلزیاب بوقی قدرتمند میپردازیم.

این فلزیاب یکی از جدیدترین مدل از فلزیاب های پالسی میباشد که دارای حساسیت و دقت بالایی است و قادر به کشف مکان اشیاء فلزی میباشد که کاوشگران میتوانند با اطمینان به کار با فلزیاب بوقی NOVA بپردازند این دستگاه امکان تفکیک عددی برای تشخیص انواع فلزیاب را دارد و همچنین دارای بالانس اتوماتیک میباشد که شمارا از انجام بالانس دستی راحت میکند.

فلزیاب بوقی NOVA دارای سیستم کاری PI (پالسی) است و دارای قدرت تفکیک دقیق با حداقل خطا میباشد این فلزیاب قدرتمند در مقابل دستگاه های هم قیمت خود حساسیت بالاتری نسبت به طلا دارد فقط به این نکته توجه داشته باشید قبل از کار با این فلزیاب از شارژ کامل دستگاه اطمینان داشته باشید تا دستگاه با قدرت بیشتری کار کند.

فلزیاب بوقی NOVA دستگاهی است که مناسب برای  کشف هر گونه هدف فلزی مدفون شده در اعماق زمین یا داخل دیوارها و لابه لای صخره ها یا در آب میباشد این فلزیاب همچنین دارای 3 لوپ جستجو که به کاوشگران این امکان را میدهد تا بتوانند در آب نیز با فلزیاب کار کنند طراحی فلزیاب بوقی نوا پلاس به گونه ای میباشد که میتواند از لوپ های بزرگ و کوچک برای کار با آن استفاده کرد.

دستگاه فلزیاب بوقی NOVA مدل پلاس به دلیل استفاده از بهترین قطعات الکترونیک و فناوری های پیشرفته این دستگاه در نوع خود منحصر به فرد میباشد این دستگاه توسط میکروکنترول های پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها میپردازد و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص میدهدو مناسب برای استفاده در انواع رمین ها با خاک های متفاوت است.

لوپ بزرگ فلزیاب بوقی NOVA توانایی شناسایی اشیاء را در عمق بالا دارند همچنین از لوپ های کوچک برای پیدا کردن اشیاء کوچک مانند سکه طلا و فلزات کوچک با ارزش استفاده میشود.  کار با فلزیاب بوقی NOVA بسیار ساده میباشد و دارای یک دفترچه راهنمای فارسی میباشد که با تمرین و تکرار میتوانید به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید و بهترین نتیجه را از کاوش با این فلزیاب داشته باشید و تجربه لذت بخش گنج یابی را برای شما فراهم میکند.

موارد استفاده از فلزیاب بوقی NOVA

  1. برای شارژ کردن دستگاه فقط از شارژر ارائه شده توسط دستگاه استفاده کنید.
  2. در هنگام وصل یا جدا کردن فیش ها دقت کنید و از بدنه فلزی فیش برای جدا کردن آن استفاده کنید و هرگز کابل را نکشید.
  3. هنگامی که سیستم روشن است لوپ را از آن جدا نکنید.
  4. هرگونه ضربه شدید به پنل عقب و جلو دستگاه خارج از کیف ممکن  است به دستگاه آسیب بزند.
  5. در هوای بارانی بدو استفاده از کیف چرمی دستگاه از آن استفاده نکنید.
  6. از بازکردن دستگاه و دادن دستگاه به تعمیرکاران متفرقه پرهیز کنید زیرا ممکن است به برد اصلی صدمه بزنید.
  7. در هنگام کار با دستگاه هیچ گونه وسیله فلزی مانند کمربند، گوشی همراه نداشته باشید.

کویل جستجو فلزیاب بوقی NOVA

لوپ 25 سانتی متری: جهت کاوش قطعات فلزی کوچک در عمق کم همچنین برای پاکسازی بخش سطحی منطقه مورد نظر از ذرات و آلودگی های فلزی برای کاوش بهتر و دقیق تر.

لوپ 50 سانتی متری: جهت استفاده در مکان هایی مناسب میباشد که فضا بزرگی موجود نیست و نمیتوانید با لوپ بزرگ به کاوش بپردازید.

لوپ پلیکانی 1*1: جهت کاوش برای اشیاء فلزی با سطح بزرگتر استفاده میشود، با استفاده از لوپ اشیاء فلزی کوچک نادیده گرفته میشوند.

لوپ یونیورسال: این لوپ قابلیت تنظیم در ابعاد 2 در 2 متر مناسب میباشد که به راحتی قابل حمل است و به دلیل قابلیت تنظیم به چهار اندازه در هر نقطه و موقعیتی میتوان از آن استفاده کرد.

 فلزیاب بوقی NOVA

لوازم فلزیاب طلایاب NOVA PLUS مدل پلاس

  1. خود دستگاه
  2. کیف چرمی
  3. شارژر دستگاه
  4. باطری داخلی لیتیومی
  5. لوپ 50 سانتی‌متری
  6. لوپ 1 .1 (لوپ یک متر در یک متر) و بندهای مربوطه
  7. کیف برزنتی
  8. هدفون
  9. کیف برزنتی مخصوص حمل دستگاه و کلیه متعلقات
  10. دسته لوپ
  11. پیچ و مهره پلاستیکی
  12. دفترچه راهنما
  13. لوپ یونیورسال کابل 8 متری
  14. لوپ 25 سانتی متری

مزایا فلزیاب بوقی NOVA

  1. تفکیک دقیق با حداقل افت برد در زمان تفکیک
  2. حساسیت بالاتر نسبت به طلا در مقایسه با دستگاه های هم ردیف خود
  3. ثبات و پایداری و اطمینان به دستگاه در شرایط مختلف زمین و آب و هوا
  4. دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه
  5. عملکرد تنظیم کردن در آب، حفره، غارها و شکاف ها
  6. راحت بودن استفاده از دستگاه و تنظیم آن
  7. کارکرد در زمان طولانی حدود 8 ساعت
  8. قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه حدود 2 ساعت
  9. کلید چک کننده شارژر باطری

فلزیاب بوقی ارزان قیمت

فلزیاب کامپکس ایکس 5

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *