فلزیاب راکتی

خرید فلزیاب دستی

خرید فلزیاب دستی

فلزیاب ها کارایی های متفاوتی در زمینه های مختلف مانند دفینه یابی، گنج یابی و امنیتی دارند برخی از این فلزیاب ها که به نام های فلزیاب دستی، فلزیاب راکتی، فلزیاب بازرسی بدنی معروف هستند برای کارهای امنیتی در فرودگاها، استادیوم، سازمان ها، سفارت خانه ها مورد استفاده قرار میکیرد تا از ورود و خروج اشیاء الکتریکی و فلزی غیر مجاز جلوگیری کند. این دستگاه ها به دلیل استفاده آسان، وزن سبک، سایز کوچک و قابل حمل بودن توجه بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کرده است.

از فلزیاب های دستی میتوان در محیط های خیس، خاکی استفاده کرد از مزیت های این نوع دستگاها میتوان به کارایی ساده آنها اشاره کرد این دستگاها نیاز به تنظیمات خاصی ندارند این دستگاه ها دارای حساسیت بالایی بوده و توسط ارتعاش فلز یا قطعه الکتریکی از بدن میتواند هر وسیله فلزی و الکتریکی  را تشخیص دهد از این نوع دستگاه ها به عنوان یک سیستم مکمل در کنار فلزیاب های  نقطه زن استفاده میشود عمق کاوش این دستگاه ها پایین میباشد و برای پیدا کردن اشیاء کوچک مانند سکه از آنها استفاده میکنند.

خرید فلزیاب دستی

نحوه کار فلزیاب دستی

این دستگاه ها با پیدا کردن تغییر شکل میدان مغناطیسی که توسط خود دستگاه انجام میشود، توانایی پیدا کردن انواع فلزات را بوسیله  صدای بوق و یا لرزش دارد. کار با فلزیاب دستی (راکتی) بسیار ساده است پس از  خرید فلزیاب دستی و روشن کردن دستگاه باید حالت کار دستگاه را مشخص کنید که با بوق کار کند یا ویبره و سپس دستگاه را در نقطه مورد نظر بازرسی قرار میدهیم.

کاربرد فلزیاب های دستی

  • تشخیص انواع قطعات و لوازم الکترونیکی و الکتریکی
  • جستجوی مین و مواد منفجره
  • پاکسازی محل ها بعد از انفجار
  • جستجوی فلزات در انواع محیط های صنعتی
  • بازرسی بدنی
  • مکمل فلزیابی و گنج یابی

نکات استفاده بعد از خرید فلزیاب دستی

نکاتی که جهت حفظ و نگهداری پس از خرید فلزیاب دستی باید رعایت کنید:

  1. به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه ضربه نخورد و داخل کیف کمری دستگاه نگهداری شود.
  2. یکی از نکات مهم مدت زمانی که دستگاه و داخل شارژ قرار میدهید این زمان بیشتر از 1.5 الی 2 ساعت نباشد زیرا سبب خرابی دستگاه و باتری آن میشود.
  3. در صورتی که مدت زیادی از دستگاه استفاده نمیکنید باتری را از دستگاه خارج کنید تا سولفاته نشود و برد دستگاه آسیب نبیند.
  4. قبل کار با دستگاه به این نکته توجه کنید که باتری دستگاه پر باشد تا دستگاه دقیق تر و بهتر کار کند.
  5. برای شارژ دستگاه از آداپتور خود دستگاه و محافظ برق استقاده کنید.

معرفی چند نوع فلزیاب راکتی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *