بهترین فلزیاب سال 2023

بهترین فلزیاب سال 2023

بهترین فلزیاب سال 2023

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار میشوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمیتوان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های مختلف است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید. البته که قیمت فلزیاب ها بسته به شعاع و همین طور متراژی که در آن قابل تشخیص دارند متفاوت است.

بهترین فلزیاب سال 2023 توربو 20000

۱-قویترین فلزیاب تصویری TURBO 20000

قویترین فلزیاب از سری دستگاه های تصویری که بر اساس متد پردازش و تحلیل سیگنال کار میکند یکی از بهترین فلزیاب های سال با بالاترین دقت در جهت کشف ناهنجاری اشیا و فلزات مدفون در زمین میباشد. همراه این محصول نرم افزار تخصصی و جامع جهت کشف هوشمند، بررسی و ارزیابی و تحلیل نتایج ارائه میشود.

برخی از ویژگی هایی که گنج یاب توربو ۲۰۰۰۰:

  • استفاده از فناوری با سرعت پردازش بالا
  •  قابلیت اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و کمترین خطا
  • دارای بالا ترین رزولشن خروجی از پردازش سیگنال ها
  • قابلیت حذف خطا های انسانی ناشی از لرزش دست و راه رفتن
  •  قابلیت استفاده به صورت اسکن های لحظه ای و اسکن های جستجو و اسکن های خطی لحظه ای و اسکن با حذف خطای لحظه ای بسته به نوع دستگاه
  •  نرم افزاری تخصصی پرقدرت و کاربردی با کاربری آسان
  •  تحلیل عمق از مهمترین متدهای روش های تخمین عمق
  •  تحلیل نوع خاک منطقه  روش هوشمند دنیا
  •  قابلیت اتصال بی سیم به تبلت یا PC
  •  استفاده‌ی آسان
  •  طراحی قابل حمل و محکم
  • ردیابی اشیا تا عمق ۲۰ متر

بهترین فلزیاب سال 2023 توربو 18000

۲-فلزیاب FULL SENSOR TURBO 18000

یکی از بهترین و قویترین فلزیاب هایی که میتوانید با آن به کاوش یپردازید FULL SENSOR TURBO 18000  است. با امکانات بسیار زیادکه درصد خطای کار را به نزدیک صفر رسانده است، بین دستگاه های موجود یکی از بی نقص ترین دستگاه فلزیابی است که تا به حال طراحی و ساخته شده است.

FULL SENSOR TURBO 18000 که عمق نفوذ آن در زمین ۲۰ متر است و برای تفکیک و اسکن استفاده میشود استفاده از آن بسیار ساده و قابل فهم است این دستگاه فلزیاب همه نیازهای شما را برای کار فلزیابی برآورده میکند. مناسب برای پیدا کردن تونل، حفره، اتاقک یا غار میباشد.

بهترین فلزیاب سال 2023 با قیمت مناسب

 

۳-فلزیاب SUPER SENSOR G3-6500

اگر به دنبال خرید فلزیاب تصویری بی نظیر با قیمت مناسب هستید فلزیاب تصویری G3-6500  دارای تکنولوژی روز دنیا با توجه به امکانات و تجهیزات مورد استفاده در آن عملکرد فوق العاده ای را برای کاوش در اختیار شما قرار میدهد.

بهترین فلزیاب سال 2023 شعاع زن AKS

۴-فلزیاب aks هفت آنتن

این  دستگاه یک ردیاب عالی فلزی است که با رعایت حساسیت و پایداری بالا، ردیاب میتواند انواع مختلف فلز را تشخیص دهد و یافتن اشیاء فلزی را که برای شما مفید است آسان میکند. با استفاده از این ردیاب، میتوانید به مکان های بیشتری بروید تا گنج را پیدا کنید و به جستجوی طلا، نقره، مس و سنگهای قیمتی بپردازید

ویژگی بهترین فلزیاب سال 2023 شعاع زن AKS

  • موقعیت دفن شده یک شی را به طور دقیق تعیین کرده و آن را نشان میدهد.
  • همچنین میتواند نوع خاصی از فلز را با استفاده از تنظیم کننده فرکانس شناسایی کند.
  •  سیستم تشخیص با سیستم جستجوی از راه دور و موقعیت یابی دقیق.
  •  استفاده از کالیبراسیون واحد تراشه کنترل پردازنده میکرو الکتریکی و سیستم خودآزمایی ساز که  میتواند به راحتی اسکن و شناسایی سریع انجام دهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *