بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

 موضوع انتخاب فلزیاب یکی از مسائلی است که خیلی از کاوشگران همیشه با آن مشکل داشته اند، زیرا به درستی نمیدانند که واقعا چه نوع دستگاهی برای کاوش گنج و دفینه مناسب میباشد. در بازار داخلی انواع فلزیاب وجود دارد که هرکدام دارای کارایی های منحصر به فرد میباشند برای خرید بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه در ابتدا باید نیاز خود از کاوش را پیدا کنید.

تنوع و تعداد بالای فلزیاب های موجود در بازار سبب شده تا فردی که میخواهد فلزیابی را خریداری کند واقعا سردرگم شود که بعضا به انتخاب اشتباه منجر میشود. اولین نکته ای که در نظر میگیرید برای خرید فلزیاب مقدار بودجه ای است که میخواهید هزینه کنید زیرا دستگاه های طلایاب دارای رنج قیمت متفاوتی هستند. پس از آن به دنبال یک دستگاه مناسب برای کاوش میگردید.

فلزیاب های بوقی، فلزیاب تصویری، فلزیاب شعاع زن، فلزیاب مکمل یا قلمی همگی از انواع فلزیاب ها میباشند که با توجه به عمق کاوش و حساسیت، نحوه عملکرد متفاوتی دارند. هر مدل دستگاهی که در بازار میبینید برای هدف خاصی طراحی و تولید شده است.

اینکه بخواهیم یک دستگاه را به عنوان بهترین انتخاب برای کاوشگران معرفی کنیم کاملا غلط است زیرا هر دستگاهی قابلیت های خود را دارد و به اندازه خود کارایی لازم برای کاوش را دارد. اما اینکه چه دستگاهی مناسب کار من میباشد بستگی به شرایط و نوع کاوش من دارد، که برای درک بهتر اطلاعات کوتاهی درباره هر دستگاه ارائه میدهیم.

دستگاه های بوقی دارای مدل پالسی و VLF هستند برای مثال فلزیاب هایی که از تکنولوژی VLF بهره میبرند برای کشف سکه و تکه های طلا که در سطح زمین هستند طراحی شده اند و به طبع انتخاب درستی برای کشف دفینه نمیباشد و عمث کاوش کمی را ارائه میدهند اما دستگاه های پالسی قابلیت کشف انواع فلز و دفینه ها را دارند و تا 3 الی 4 متر میتوانید به جستجو بپردازید.

برخی دیگر از دستگاه های طلایاب هستند که علاوه بر تشخیص فلز یک تصویر را نیز به اپراتور نمایش میدهند تا کاربر درک بهتری از مکان اسکن شده داشته باشه و این کار با استفاده از یک نرم افزار تخصصی انجام میشود، این دستگاه ها مناسب برای عمق هال بالای 10 متر هستند و فقط طلا و دفینه های قدیمی را میتوانند کشف کنند.

بهترین فلزیاب شعاع زن برای کاوش دفینه

دستگاه های فلزیاب شعاع زن میتواند در مکتن های وسیع یک کمک عالی باشد تا محدوده کاوش را کاهش دهید و بتوانید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید، این دستگاه ها محدوده تقریبی از هدف را به شما نشان میدهد و سپس با یک دستگاه نقطه زن میتوانید محل دقیق را کشف کنید.

  • ردیاب و فلزیاب هفت آنتن آکااس AKS

فلزیاب اکااس هفت آنتن

فلزیاب تک آنتن اکااس

فلزیاب نقطه زن  و شعاع زن

درهنگام کاوش امکان دارد که متوجه شوید نیاز به دو دستگاه دارید تا بتوانید به جسنجو بپردازید چون که در قدم اول مکان دقیق فلز مشخص نیست و حتی اگر فلزی وجود داشته باشد نمیتوانیم جنس فلز را شناسایی کنیم. گزینه ای که ما به شما برای کاوش پیشنهاد میکنیم تا با خرید یک دستگاه از 2 قابلیت آن بهرهمند شوید، استفاده از فلزیاب کامپکس ایکس 6 میباشد، این دستگاه ها ترکیبی از چند نوع سیستم کاوش میباشد که با ثبات و کارایی در کنار هم کار میکنند.

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری، خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *