خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

معرفی قویترین سنسور فلزیاب

معرفی قویترین سنسور فلزیاب

 در این مقاله به معرفی قویترین سنسور فلزیاب تصویری میپردازیم که دارای قیمت های متفاوت میباشند و با استفاده ار بهترین تکنولوژی های روز دنیا بالاترین عملکرد را در رنج قیمت خود دارند. این نوع فلزیاب ها که دارای سیستم کاری مگنومتر هستند با اتصال بلوتوث به لپ تاپ متصل میشوند و با استفاده از یک نرم افزار تخصصی میتوانید به بررسی اسکن های گرفته شده بپردازید.

فلزیاب های تصویری مناسب برای کشف اشیاء قدیمی که در زیر خاک پنهان شده اند هستند و برای فلزات جدید کارایی ندارند زیرا اشیاء با ارزش با چندین سال ماندن در زیر خاک از خود یون هایی تولید میکنند که باعث تشخیص آنها میشود و مناسب برای کاوش در عمق های بالا هستند.

به جرعت میتوان این فلزیاب را یکی از قویترین فلزیاب های تصویری شناخت که دارای سرعت پردازش بالایی میباشد و دارای قابلیت اتصال بی سیم به تبلت یا PC میباشد که باتوجه به کارایی آسان آن میتوانید به عمق های بالایی دسترسی داشته باشید. در کنار این فلزیاب قدرتمند یک سنسور لایو نیز وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید تصویر زنده در لحظه را مشاهده کنید.

معرفی قویترین سنسور فلزیاب توربو 20000

 

فلزیاب توربو 18000 یک اسکنر تصویری قدرتمند است که امکان ذخیره سازی تصاویر اسکن شده را دارد و قدرت کاوش در عمق بالا را دارد و با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر میتوانید به ارزیابی دستگاه بپردازید در کنار این فلزیاب یک دفترچه راهنمای فارسی کار با نرم افزار وجود دارد و قدرت کار در انواع خاک ها را دارد.

اگر به دنبال یک فلزیاب تصویری با قیمت مناسب هستید این اسکنر فلزیاب دستگاه مناسبی برای شما میباشد با خرید این فلزیاب نرم افزار  تخصصی آن نیز همراه دستگاه به شما آموزش داده میشود و میتوانید یک تجربه عالی در کاوش گنج داشته باشید.

یک فلزیاب ارزان قیمت با عملکرد عالی و استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا که میتوانید غار ها، حفره ها، فضای خالی را با کمک تصویری سه بعدی که نمایش میدهد تشخیص دهید مقدار عمق کاوش این فلزیاب میزان قابل توجه ای میباشد که جستجوگران میتوانند با کمترین درصد خطا به کاوش بپردازند.

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب، خرید فلزیاب دستی، خرید فلزیاب مکمل  همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل