خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا

فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا

فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا در سال 2008 معرفی شد و تولید آن در سال 2018 متوقف شد. F70 یک فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF با فرکانس 13 کیلوهرتز است که در درجه اول برای شناسایی سکه، جواهرات، آثار باستانی و قطعات طلا طراحی شده است. این فلزیاب چندمنظوره دارای  کارایی بالایی میباشد که به دلیل پاسخ سریع و سرعت مجدد سریع آن مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین کاربر میتواند زمین را به سرعت پوشش دهد و همچنان اهداف عالی را از هم جدا کند.

فرکانس کاری 13 کیلوهرتز در فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا به این معنی است که میتواند قطعات طلا، سکه ها را تشخیص دهد. F70 دارای دو سرعت متفاوت سریع (پیش فرض) و آهسته میباشد که ایده آل برای جستجوی اهداف بسیار عمیق یا بسیار کوچک مانند قطعات طلا استفاده میشود. این فلزیاب دارای دو برنامه قابل تنظیم برای اپراتور میباشد که به کاوش بهتر کمک میکند.

ویژگی فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا

فلزیاب Fisher F70

مشخصات فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا

 کویل فلزیاب Fisher F70 ساخت امریکا

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل