خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب Fisher F11 ساخت امریکا

فلزیاب Fisher F11 ساخت امریکا

کمپانی فیشر در سال ۱۹۳۱ توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت California امریکا پایه گذاری شد.

دستگاههای تولیدی این شرکت همواره جزء دقیق ترین و مورد اعتماد ترین های عرصه فلزیابی هستند.

همه ما برای شروع یک فعالیت جدید سعی میکنیم که از خرید وسایل و ابزار گران قیمت مورد نیاز آن فعالیت پرهیز کنیم برای مثال کسی که به تازگی عکاسی را شروع کرده است نباید با خرید دوربین های حرفه ای و بسیار گران قیمت باعث هدر رفت هزینه و وقت خود شود. خرید یک دوربین متوسط و یا مبتدی و کسب تجربه در عکاسی و در مرحله بعد خرید یک دوربین حرفه ای کاری عاقلانه تر است.

فلزیاب های میان رده فیشر :

فلزیابی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کسانی که به تازگی وارد حرفه جست و جوی گنج شده اند نباید با خرید فلزیاب حرفه ای و پیشرفته باعث هدر رفت هزینه و دلسردی خود از این فعالیت شود. پیشنهاد فعالان این عرثه به تازه واردان خرید یک دستگاه فلزیاب ارزان و فعالیت با آن است.

شرکت فیشر برای این طیف از کاربران اقدام به تولید فلزیاب های سری F کرده است که در عین داشتن قیمتی بسیار پایین ، دارای کیفیت بسیار بالایی نیز میباشند و از دستگاههای بسیار قوی در زمینه سکه یابی میباشند.

فلزیاب Fisher F11 در بین این دستگاهها از استقبال بینظیری از سمت کاوشگران مواجه شده است.

این فلزیاب دارای طراحی بسیار خوبی بوده و عمق کاوش فلزیاب در انواع محیط های مثال زدنی است و همچنین دارای قدرت تفکیکی دقیق و قابل اطمینان میباشد.

برخی از ویژگی های فلزیاب Fisher F11 :

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

فلزیاب Fisher F11 ساخت امریکا

شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب  با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب  مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار:

خروج از نسخه موبایل