تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات فلزیاب و گنج یاب در آن موجود است.

شرکت فلزیاب افشار با ارائه مشاوره و فروش و تعمیر و معاوضه انواع فلزیاب ،ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های شرکت دارای آموزش رایگان و دفترچه های فارسی و کتابچه های راهنما می باشد .تمام محصولات شرکت فلزیاب افشار در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد.

(همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ،با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.)

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند ، می باشد توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت می کنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

شرکت فلزیاب افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار  09198500180

 خط ثابت : 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار: