خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب نقطه زن تصویری

فلزیاب نقطه زن تصویری

اگر بخواهیم تعریف ساده ای فلزیاب نقطه زن تصویری داشته باشیم میشه گفت که این دستگاه ها بخاطر استفاده از تکنولوزی های منحصر به فرد و خاص قادر هستند با اسکن زمین، تصاویری را از زیر زمین و لایه های زمین در اختیار کاوشگر قرار دهد. با روی کار آمدن این دستگاه ها عملا کار کاوش بسیار راحت تر از گذشته شده است زیرا کاوشگر میتواند با اسکن زمین جزئیات بهتر و بیشتری را از هدف بدست بیاورد که در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی میشود.

نحوه کار فلزیاب نقطه زن تصویری

فلزیاب نقطه زن تصویری با نمایشگر با انواع بدون نمایشگر تفاوت دارند و با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد ان را نمایش میدهند در صورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی را ارائه میدهند.

ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به هر دو دسته کاوشگران حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی بکند و فاکتور بسیار ارزنده ای است. یک نرم افزار گرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت.

 برای جستجو با دستگاه های فلزیاب تصویری نیاز به تمرین و تکرار دارید تا بتوانید یک کاوش بدون خطا را داشته باشید و همچنین نیاز به اطلاعاتی درباره تحلیل اسکن توسط نرم افزار تخصصی دستگاه دارید که تمامی این نکات به شما در هنگام خرید آموزش داده میشود.

از کجا فلزیاب نقطه زن تصویری بخریم

حتما توجه داشته باشید که قبل از خرید اطلاعات خود را در مورد کالای مورد نظر تکمیل کنید و حتما حتما خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید و به هیچ عنوان به اشخاص اعتماد نکنید. شرکت فلزیاب افشار در هنگام خرید دستگاه را برای شما تست میگیرد تا با اطمینان بیشتری خرید کنید. تمامی دستگاه های فلزیاب تصویری این شرکت دارای دفترچه فارسی راهنما میباشد.

معرفی فلزیاب نقطه زن تصویری

فلزیاب تصویری توربو 20000

خروج از نسخه موبایل