فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe

فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe

فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe ارتقاء یافته اسکنر Rover C  است و برای جستجوگرانی که به دنبال اهدافی مانند نقره، سکه، جواهرات یا سایر اشیاء گرانبها هستند مناسب است. Rover Deluxe با عملکرد بالا در خاک های مختلف، تمام نیازهای گنج یابی را برآورده میکند. همچنین در نسخه جدید این دستگاه 2 حالت تشخیص مختلف را ارائه شده است.

یکی از ویژگی های این فلزیاب  تفکیک یکپارچه میباشد که میتواند در طول یک اندازه گیری گرافیکی نیز فعال شود، به یک عملیات حتی در مناطق معدنی بالا اجازه میدهد تا به اعماق زیاد برسد. این گنج یاب به دلیل اندازه کوچک کاوشگر سیم پیچ برای استفاده در مناطقی با دسترسی سخت مناسب است.

پس از هر اندازه گیری، مقادیر زمین ثبت شده را میتوان با نرم افزار فلزیاب Visualizer 3D با جزئیات تجزیه و تحلیل کرد. به این ترتیب میتوان اندازه و عمق اشیاء واقع شده را تعیین کرد. همچنین میتوان به نوع خاصی از فلز، بسته به تنظیم تفکیک کننده نتیجه گیری کرد.

حالت جستجو فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe

  •  فلزیاب

حالت تشخیص Metal Detection امکان جستجوی سریع گنج یا کشف فلز با بازخورد صوتی را فراهم میکند. فلزیاب یکپارچه با تشخیص فلز به جستجوگر طلا سیگنال میدهد که فلزات را به صورت صوتی تشخیص دهد.

همچنین بین موادی مانند آهن، طلا، نقره یا آلومینیوم تمایز قائل میشود. هدفون های استریو بی سیم امکان تشخیص بدون نویز را فراهم میکند. حالت تشخیص فلز برای شکار ساحلی یا شکار سکه مناسب است.

  • اسکنر زمینی سه بعدی

3D Ground Scan یک عملکرد حرفه ای است که به جستجوگران گنج اجازه میدهد تا یک گرافیک سه بعدی از زیر زمین شامل گنجینه های مدفون مانند صندوقچه، فلزات گرانبها، حفره های پنهان، جواهرات یا سکه ها را به دست آورند.

فلزیاب میتواند به اعماق بالا برسد و بنابراین برای جستجوی عمیق عالی است. با استفاده از تمایز یکپارچه فلزات، جویندگان گنج میتوانند انواع خاصی از فلزات را در طول اندازه گیری زمین فیلتر کنند.

فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe ساخت OKM آلمان

برخی از ویژگی های فلزیاب رووردولوکس Rover Deluxe

  • ارائه تصویر سه بعدی از هدف به همراه تخمین عمق و ابعاد هدف
  • بالانس اتوماتیک و دستی سطح زمین
  • حساسیت و تفکیک فوق العاده و قابل تنظیم در سطوح مختلف
  • قابلیت کار در دمای بین ۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت کار در هوای مرطوب تا ۷۰ درصد رطوبت
  • وزن حدودا ۳ کیلوگرمی
  • دارای پردازنده قدرتمند موتورولا ۴ مگاهرتزی
  • انتقال دیتا به صورت کاملا بیسیم و با استفاده از بلوتوث
  • قابلیت کارکرد با انواع سیستم عامل های ویندوز
  • دارای کویل با سایز های مختلف و کاملا ضد آب

دستگاه گنج یاب تصویری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *