خرید و فروش فلزیاب افشار 09198500180

فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه

فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه

کمپانی ترکیه ای Makro Detector فعالیت خود را از اوایل سال ۱۹۸۶ در استانبول ترکیه آغاز کرد. این کمپانی سازنده انواع فلزیاب و گنج یاب، سیستم های نظامی و امنیتی و … است. این برند در سال ۲۰۰۰ به پیشرو ترین و بزرگترین شرکت تولید فلزیاب در ترکیه تبدیل شد. محصولات این شرکت به بیش از ۱۰۰ کشور در امریکا ، اروپا و آسیا صادر میشود. فلزیاب دستی که به فلزیاب راکتی نیز مشهور است دستگاهی است برای بازرسی سریع و قابل اطمینان در استادیوم ها، مراکز حساس و امنیتی، تجمعات و … این فلزیاب ها باید دارای وزن سبک و سرعت عملکرد بالایی باشند.

فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه، دستگاهی قابل اطمینان برای بازرسی بدنی و یا بررسی خاک در حین حفاری و لای شکافها و درزها و دیوارها و … میباشد.این فلزیاب کاملا ضد آب بوده و برای کار در محیط های خیس و آبی ایده آل است. این فلزیاب به گونه ای طراحی شده است که بتوان با آن به نقاطی دسترسی پیدا کرد که با فلزیاب های معمول نمیتوان در انجا کاوش کرد و میتوان از آن به عنوان یک سیستم مکمل و کاربردی استفاده نمایید. قابل ذکر است که فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه  جایزه طراحی صنعتی مفهومی ترکیه در سال ۲۰۱۴ را برنده شده است.

فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه

برخی از ویژگی های فلزیاب دستی ماکرو Makro Pointer ساخت ترکیه

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت افشار

خروج از نسخه موبایل